کاپیتان آبی پوشان ماندنی شد

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی‌، خبر داد قرارداد جووانی دی لورنزو تمدید شده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ جووانی دی لورنزو با ناپولی تمدید کرده است. این خبر توسط آئورلیو دی لورنتیس در گفتگو با خبرنگاران پس از تمرین منتشر شد.

رئیس ناپولی‌ گفت: “اول از همه، از هوادارانمان تشکر می‌کنم که امروز تیم را تشویق کردند تا به این پیراهن که مانند پوست ماست احترام بگذارند. و من می‌خواهم چند خبر را به شما بگویم. هرگز به رسانه‌ها گوش ندهید. ما برای شما کار می‌کنیم، مثلاً: کاپیتان ما دی لورنزو تا سال 2029 تمدید کرده است.”

او سعی داشت طرفداران ناپولی‌ را تحت تاثیر قرار بدهد و در ادامه گفت: “اما این همه ماجرا نیست، تمدیدها از فردا ادامه خواهد داشت، خواهیم دید چه کسی واقعاً ناپل را دوست دارد یا آرزوی سواحل دیگر را دارد. افتخار می‌کنم که توانایی جمع بندی را داشتیم و پس از تنها 9 روز سرمربی‌ جدید را انتخاب کردیم. در کستل دی سانگرو روزهای سختی حتی برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات وجود داشت، در حدود 12 آگوست به شما خواهم گفت به کجا می‌توانیم برسیم. سال گذشته قول اسکودتو را دادم، امسال با یک مربی جدید مسیر رشد را پیش رو داریم و تیم فوق العاده‌ای داریم. در 12 آگوست می‌بینیم چه قولی به شما می‌دهم.”

جووانی دی لورنزو درباره تمدید قراردادش گفت: “اکنون باید هزینه شام ​​تیم را بپردازم. انتظار نداشتم که خبر تمدیدم امروز اعلام شود، باید از شما به خاطر این شناخت تشکر کنم که واقعاً برای من ارزش زیادی دارد. همچنین باید از هم تیمی‌هایم هم تشکر کنم زیرا به لطف آن‌ها هم بوده، ما یک تیم هستیم، شما لیاقت شام را دارید! من از طرف کل تیم از یکایک شما تشکر می‌کنم، زیرا هر روز شور و شوق زیادی وجود دارد و همیشه برای ما خوب است که اینگونه تمرین کنیم. از شما تشکر می‌کنیم، هر روز به ما نشان می‌دهید که چقدر به تیم عشق و علاقه دارید.”

انتهای پیام/