کبیر: بودجه‌مان برای نایب قهرمانی 2.5 میلیارد بود/ آسیایی شدن را ما مطرح نکردیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اسدالله کبیر در مورد اینکه گفته می‌شود با توجه به تغییر قوانین شهرداری گرگان نمی‌تواند در مسابقات غرب آسیا حاضر شود، اظهار داشت: موضوع آسیایی شدن مسئله‌ای نبود که از سوی مسئولان تیم عنوان شود، بلکه هواداران و تماشاگران تیم با توجه به سال‌های گذشته که دو تیم از ایران در غرب آسیا حاضر می‌شد این برداشت را دارند که تیم به مسابقات اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق قوانین قبلی دو تیم اعزام می‌شد و من در جلسه شورای شهر نیز این موضوع را اعلام کردم و حالا اینکه قوانین جدید چطور باشد، مشخص نیست و باید مسئولان فدراسیون بسکتبال اطلاع رسانی کنند.

رئیس هیات بسکتبال گلستان ادامه داد: برخی به ما تاختند که دروغ می‌گوییم و این مسائل وجود ندارد، در حالی که ما حتی یک بار هم نگفتیم که آسیایی شده‌ایم و فقط طبق قوانین سال‌های گذشته توضیحاتی را دادیم. کسانی که نتوانستند در لیگ نتیجه بگیرند شیطنت می‌کنند و این حرف‌ها را به ما می‌زنند.

کبیر در مورد عملکرد تیم در فصل جاری گفت: قهرمانی از دست‌مان رفت.پری پتی اگر آسیب دیدگی نداشت خیلی می‌توانست در فینال کمک‌مان کند. بعد از 27 سال به فینال رسیدیم و همین موضوع شادی را به گرگان آورد و مردم رضایت زیادی داشتند.درست است که چهره شاخص نداشتیم، اما بازیکنان با تجربه و جوان در کنار هم نمایش خوبی داشتند و دو یار خارجی ما هم واقعا کمک کردند.

وی در مورد بوجه فصل این تیم گفت: بودجه کلی ما 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که مقداری هم به عنوان پاداش به این مبلغ اضافه می‌شود.

منبع: فارس