کرمی:مربیگری تیم ملی به من پیشنهاد شده

ملی پوش تکواندو گفت: مشکل اصلی تکواندو روحی و روانی است که اگر خانواده تکواندو همدلی داشته باشند مشکلات برطرف می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یوسف کرمی در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران بیان کرد: من چهارسال پیش هم عضو بودم اما این دوره گویا استقبال کم بوده است که شاید بخاطر شرایط آب و هوا باشد. اما این کمیسیون برای ورزشکاران است و بهتر است خود ورزشکاران بهتر و بیشتر مشارکت کنند. دوره قبل حاشیه بود ولی خیلی جدی نبود و احساس می‌کنم بیش از حد به حواشی دامن زده شد. در صورت حمایت مسئولان، در کمیسیون ورزشکاران خیلی کار می‌توان انجام داد.

او در مورد پیشنهاد مربیگری تیم‌ملی گفت: برای مربیگری در تیم ملی از سوی فدراسیون پیشنهاد داشتم فعلا صحبت شده اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.

کرمی در مورد انتخابات فدراسیون تکواندو نیز گفت: انتخابات دی ماه برگزار می‌شود. آقای پولادگر طبق معمول باز هم حضور دارد.  از بین قهرمانان ورزشی هم هادی ساعی شرکت کرده است. پولادگر برای تکواندو زحمت کشیده و ساعی هم قطعا در خود توانایی هایی دیده است که شرکت کرده است. بنابراین امیدواریم که اتفاق‌های خوبی بیفتد. هر رشته ای ممکن است در دوره ای دچار افت و حاشیه شود ولی مشکل اصلی ما بیشتر مشکلات روحی و روانی تیم است که اگر خانواده تکواندو همدلی داشته باشند مشکلات برطرف می شود.

بیشتر بخوانید:

بیش از پنج هزار تکواندوکار در قم فعالیت میکنند
نامزد شدن ده تکواندوکار برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران
مشرف شدن داور تکواندو هندی به دین اسلام

انتهای پیام