کشتی آزاد امیدهای جهان| سرلک و حسینی به یک‌چهارم رسیدند؛ گُلیج به نیمه‌نهایی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان (امیدها) از صبح امروز، با برگزاری مسابقات 5 وزن نخست در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان در اوزان 57، 65، 70 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

* نتایج نمایندگان کشورمان تا اینجا به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که 20 نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه 4 بر یک رازمیک میساکیان از ارمنستان را شکست داد. وی دور دوم با نتیجه 5 بر 2 از سد ریکوتو آرای از ژاپن کشتی گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

در وزن 65 کیلوگرم ابوالفضل حاجی‌پور در دور اول با نتیجه 3 بر صفر و با ضربه فنی مغلوب جایدین الرمان از آمریکا شد و باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس حضور در گروه بازنده ها را بدست آورد. در این وزن 24 نفر حضور دارند.

در وزن 70 کیلوگرم که 22 شرکت کننده دارد، امیرحسین حسینی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 آرمان آندراسیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل انس اوشلو از ترکیه با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف امر حسین از مصر می‌رود.

در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی نماینده کشورمان به دلیل عدم اخذ روادید از حضور در این مسابقات بازماند.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گُلیج در دور اول با نتیجه 11 بر صفر لوکاس کراساسکاس از لیتوانی را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر 6 از سد گی وی ماتچاراشویلی از گرجستان گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. در این وزن 16 نفر حضور دارند.

منبع: فارس