کفاشیان: حالا با یک باخت به الجزایر همه منتقد اسکوچیچ شده اند؟

هر گونه تغییرات در راس کارها جفا به مدیریت بعدی فدراسیون است که 8 شهریور مشخص می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: اینکه فوتبالی ها به قصد کمک نظرات خود را می گویند هیچ اشکالی ندارد اما اینکه نهادهای دیگر در مورد فوتبال این همه اظهار نظر می کنند را نمی پسندم.من پیش از این هم به میرشاد ماجدی و اعضای فدراسیون فوتبال گفته ام که حتی اگر قوی ترین سرمربی هم برای تیم ملی در این مقطع بیاوری جز ضرر برای فوتبال چیزی نیست و فقط این وسط چند میلیون دلار به باد می رود.

وی افزود: چطور آن زمان که بدون باخت بود همه از اسکوچیچ تعریف می کردند اما حالا با یک باخت به الجزایر همه منتقد شده اند؟ بازگشت کی روش؟ نه این اتفاق خوب نیست. ببینید کی روش زحمتش را برای فوتبال ایران کشیده و کاری که باید می کرده را انجام داده است ما باید نگاهمان رو به جلو باشد. باید به فکر بعد از جام جهانی باشیم.

کفاشیان در پایان گفت: بهترین مربی برای ایران در حال حاضر همان اسکوچیچ است و اگر بنا هست تغییری انجام شود باید برای بعد از جام جهانی باشد. اسکوچیچ قرارداد دارد و فدراسیون هم چند بار بگوید که او به کارش ادامه می دهد؟ اصلا الان صلاح به تغییرات نیست. هر گونه تغییرات در راس کارها جفا به مدیریت بعدی فدراسیون است که 8 شهریور مشخص می شود.

بیشتر بخوانید:
کفاشیان: مخالف عزل عزیزی‌خادم در هیأت رئیسه بودم/ حکم کمیته اخلاق درمورد رئیس معزول…
کفاشیان:‌ باید خود را کنار گذاشته و به تیم ملی فکر کنیم
آذری: کفاشیان گفت 11 سال اسناد جعلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم

انتهای پیام /