کلانتری: در مکتب تیم فجرسپاسی، بازی ناجوانمردانه جایی ندارد

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: در مکتب تیم فجرسپاسی بازی ناجوانمردانه جایی ندارد و اعضای کادر، بازیکنان و عوامل تیم هر کجا باشند بدنبال ارائه بازی ناجوانمردانه نیستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی پس از دیدار تیمش مقابل خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: به نظر من بازی کم موقعیتی بود دو الی سه موقعیت خوب را ما بدست آوردیم و در سوی مقابل دو موقعیت نیز حریف بدست آورد. همه تقابل و درگیری ها در بازی وسط زمین بود همین موضوع نیز سبب شده بود تا بازی به یک مسابقه‌ فیزیکی تبدیل شود و اجازه موقعیت سازی روی دروازه‌ها ندهد.

کلانتری ادامه داد: با توجه به موقعیت و شرایطی که داشتیم و از طرفی بازی پایان سال نیز بود فکر می کنم نتیجه تساوی بهتر از باخت بود.

سرمربی فجرسپاسی در خصوص درگیری و تنش بین نیمکت دو تیم بیان داشت: در مکتب تیم فجرسپاسی بازی ناجوانمردانه جایی ندارد و اعضای کادر، بازیکنان و عوامل تیم هر کجا باشند بدنبال ارائه بازی ناجوانمردانه نیستند. با وجود اینکه خودم را مربی بزرگ نمی دانم که بخواهم مربی دیگری را نصحیت کنم ولی از مربی جوان خواهش می کنم که بیشتر بدنبال مسائل فنی باشند تا جوی ایجاد شود که وقتی کنار زمین می آییم از فوتبال دل سرد و زده نشویم.

وی افزود: اینکه از دقیقه یک شروع به داد  و بیداد کنیم هیچ اتفاقی نمی افتد و با این روند بازیکنان چه چیزی می توانند از ما یاد بگیرند؟ من برای مربی حریف احترام خاصی قائل هستم و برای ایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم. کلانتری در پایان در خصوص سال ۹۹ گفت: بله سال ۹۹ نیز تمام شد که می توان گفت خاطره خوبی از این سال نداشتیم انشا الله که سال جدید، از همه لحاظ برای ملت مظلوم ما سال خوبی باشد و تمام مشکلات و گرفتاری هایشان برطرف شده و سلامتی‌شان برگردد. و از همه مهم تر ویروس منحوس کرونا نیز ریشه کن شود.

انتهای پیام/