کلوپ: بی‌صبرانه منتظر رویارویی با جرارد هستم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از حضور استیون جرارد در لیگ برتر ابراز خشنودی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جرارد پس از سه سال و نیم حضور روی نیمکت رنجرز تصمیم گرفت در اوج از این تیم خداحافظی کند و هدایت استون ویلا را برعهده بگیرد.

این مربی 41 ساله که موفق شد رنجرز را به اولین قهرمانی‌اش در یک فصل اخیر برساند، کار دشواری در ویلا پارک در پیش دارد، چرا که تیم جدیدش پس از 11 بازی در رده شانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد اما کلوپ باور دارد که جرارد گزینه خوبی برای این تیم است.

کلوپ زمانی هدایت لیورپول را برعهده گرفت که جرارد از این تیم جدا شده بود اما این دو نفر همکاری نزدیکی در زمان حضور این هافبک سابق تیم ملی انگلیس در آکادمی باشگاه داشتند.

ارتباط این دو نفر تا به امروز حفظ شده و کلوپ از دیدار مجدد با جرارد در زمان رویارویی لیورپول و استون ویلا در 11 دسامبر بسیار خوشحال است.

او به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:« من صادقانه واقعا برای او خوشحالم. من می‌دانم که کارش در رنجرز را دوست داشت اما شرایط همین است. وقتی فرصت کار در لیگ برتر پیش بیاید، احتمالا هر مربی در دنیا تصمیم می‌گیرد از آن استفاده کند. این فرصت بسیار خوبی برای اوست و اتفاق بسیار خوبی برای باشگاه است.»

کلوپ اضافه کرد:« ما چند هفته دیگر با هم دیدار می‌کنیم. مشخصا من به او پیام دادم و چند پیام رد و بدل کردیم. من بی‌صبرانه منتظر این بازی هستم. از حالا به بعد بازی‌های استون ویلا را به دقت نگاه می‌کنم. اما رویارویی با او اتفاق متفاوتی است. برای او هم باید همین باشد. تمام احساسات باید به مدت 90 دقیقه کنار گذاشته شود. با این حال، حضور او خبر خوبی است.»

بیشتر بخوانید:

جانشین جرارد در رنجرز مشخص شد
قوانین سفت و سخت وعجیب جرارد برای استون ویلایی ها
جرارد به لیگ جزیره بازگشت

انتهای پیام/