کمالوند: دوست داریم در شرایطی کار کنیم که حق و حقیقت اجرا شود/زحمات یک استان نباید هدر برود




به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فراز کمالوند درخصوص شرایط آلومینیوم در رقابت های لیگ دسته اول، گفت: تیم ما در هشت بازی شکست نخورده و در این بازی‌ها تنها دو گل وارد دروازه ما شده است. برخی از اتفاقات از عهده ما خارج است. در بازی با گل‌ گهر یک پنالتی که اصلا پنالتی نبود به ضرر ما گرفته شد و پس از اینکه گلر ما آن را مهار کرد ضربه پنالتی تکرار شد. در بازی دیروز مقابل خونه به خونه نیز یک پنالتی به نفع ما گرفته شد و پس از اینکه گل شد داور دستور تکرار ضربه پنالتی داد که آن را از دست دادیم آدم از این اتفاقات کلافه می‌شود.

کمالوند در ادامه گفت: اشتباهات داوری باید دو سویه باشد یعنی اگر ضرر می‌کنید باید جایی نفعی هم داشته باشد. سوال من این است که چرا در این هشت مسابقه حتی یک اوت یا آفساید نیز به نفع ما گرفته نشده است. ما داوران پاکی داریم همه ‌آنها سالم‌اند اما چرا در هشت مسابقه اشتباهات داوری دائما به ضرر ما شده است. 

سرمربی تیم آلومینیوم اراک اضافه کرد: تفاوت تیم‌ها در لیگ یک تنها یک گل است آن یک گل ممکن است باعث شود که زحمت یک سال یک باشگاه و عوامل آن به هدر برود. ما از همه ارکان فدراسیون فوتبال مانند کمیته انضباطی، کمیته داوران و … خواهش کردیم که کاری کنند تا حق به حق‌دار برسد. 

وی در ادامه گفت: باشگاه ما با مسئولین فدراسیون نامه‌نگاری کرده است، دوست داریم در شرایط سالم و پاک کار کنیم و همیشه حق و حقیقت اجرا شود. داوران ما قشر سالم و پاکی هستند و از کمیته داوران خواهش می‌کنم شرایطی فراهم کنند که عدالت برقرار شود. من باید در چارچوب مسائل فنی صحبت کنم و این صحبت‌های من فقط یک گلایه است. نمی‌خواهم باعث تکدر خاطر کسی شوم اما امیدوارم شرایطی فراهم شود که زحمات و هزینه‌های یک استان به هدر نرود.

کمالوند درخصوص عملکرد بازیکنان تیمش گفت: تیم ما خیلی خوب است. از تمام بازیکنانم راضی هستم آنها حتی شده در یک بازی 12 کیلومتر دوید‌ه‌اند اگر اتفاقات و اشتباهات مانع کار ما نشوند به ا مید خدا می‌توانیم در پایان فصل به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در خصوص  استعفایی که مدتی پیش داده بود، گفت: زمانی که به تیم آ‌لومینیوم آ‌مدیم بودجه این تیم 10 میلیارد بود که نزدیک به 85 درصد آن هزینه شده بود و بخش زیادی از آن صرف بدهی‌های گذشته شده بود تا بتوانیم مجوز و کارت بازی بگیریم. با این شرایط سخت بود که بتوانیم هزینه‌های یک نیم فصل را تهیه کنیم اما پس از این استعفا مدیران باشگاه قول دادند که این مشکلات حل شود. 

وی در خصوص بازی این هفته مقابل تیم قشقایی شیراز گفت: ما هر بازی که پیش رو داریم یک فینال است. این بازی هم سه امتیاز دارد و ما به سه امتیاز آن احتیاج داریم. بازی سختی مقابل قشقایی داریم این تیم در هفته‌های اخیر تیم بسیار خطرناکی نشان داده اما به هر حال باید سعی کنیم تا در این بازی خانگی نیز تمام امتیازات را بدست بیاوریم تا بتوانیم خودمان را به صعود نزدیک تر کنیم. 

منبع: فارس