کنفراس خبری برانکو برای دربی

به گزارش سینا دلاوری : برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری پیش از دیدار دربی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. برانکو که در این نشست خبری با لباس قرمز رنگ حاضر شده بود، از حضور پر تعداد خبرنگاران استقبال کرد به  در بخش اول صحبت های خود درباره این دیدار گفت

سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به جو بی نظم و پراستقبال اصحاب رسانه در نشست خبری گفت: خدمت همه دوستان عزیز سلام عرض می کنم. وافعا شاد هستم از اینکه این همه دوستان خبرنگار حضور دارند که خودش نشانگر اهمیت دربی است. چقدر علاقمندید و هواداران مان چقدر انتظار دارند. البته مفتخرم از این بابت که جزیی از این دربی هستم و فشنگتر از این در فوتبال وجود ندارد که در دربی حضور داشته باشید و با استقلال بازی کنید و بعد بخواهید با السد بازی کنید. طبیعی است که بخواهم این شادی را به بازیکنانم انتقال دهم تا با نشاط و انگیزه تمام بازی کنند. به همین خاطر تمرین می کنیم و بخاطر آن از خیلی از بخش های زندگی مان می گذریم.

 

آنچه که باعث خوشحالی من است این است که در مدت حضورم دربی های خوبی با استقلال پشت سر گذاشتم و دوست دارم فردا هم همینطور باشد. در فضای خوب که باید بابت آن از هواداران خودمان هم تشکر کنم. همراه هواداران استقلال به دنبال این هستیم تا فضای خوبی در استادیوم شکل دهیم.

دربی بازی خاصی است. بازی که در آن مصدومیت معنا ندارد و مریض نداریم چرا که همه دوست دارند در آن حضور داشته باشند. بازی ای که مهم نیست کدام تیم در کجای جدول و با چه شرایطی قرار دارد و همیشه نتیجه نامشخص است. بازی که در واقع بازیکنان در آن تاثیرگذار هستند در نهایت.

در مورد تیم خودم باید بگویم همه بازیکنان در شرایط بازی قرار دارند و تنها کسی که نمی توانم روی او حساب کنم ربیع خواه است که به برنامه تمرینی بازگشته اما نمی تواند در بازی حاضر باشد. انتظار یک استادیوم فوق العاده را دارم و اینکه همه از این بازی لذت ببرند.