کنفرانس خبری سرمربیان‌ایران و‌هند

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و هند که با برد شاگردان کولاکوویچ‌همراه شد مربیان در کنفرانش خبری پاسخ گوی سوالات شدند.

نشست خبری سرمربی تیم‌ملی والیبال کشورمان پس از بازی مقابل هند برگزار شد.

اوکراپاندیان کاپیتان تیم ملی هند:

بازی خوبی برابر ایران انجام دادیم تجربه خوبی برابرایران داشتیم زیرا ایران تیم با تجربه و بزرگی است و افتخاری است بازی برابر این تیم .

او درباره عنوان تیمش گفت: تلاش می کنیم عنوان پنجم و ششم را کسب کنیم.

کاپیتان هند در ادامه حرف هایش بیان داشت :

مربی خوبی داریم من به خاطر پدرم به این رشته رو‌ آوردم ، در هند رشته اول کریکت است .

دراگان میهایلوویچ‌ سرمربی هند بیان‌داشت:

بسیار مفتخرم در تهران حضور دارم و دوست و همکار قدیمیم کولاکویچ را می بینم سطح و اختلاف دو‌تیم معلوم‌است ولی هدفمان حضور در جمع هفت تیم‌برتر است.

۳ بازی بعدی برای ما مهم است و می خواهیم پنجم یا ششم شویم‌ همچنین بازیکنان جوان و خوبی داریم که می خواهم روی‌آن تا سرمایه گذاری کنیم .

قائمی ملی پوش ایران:

خوشحالم برنده بازی بودیم ، بازیکنان جوان خوبی چون اسفندیار و یلی به تیم اضافه شدند و امیدوارم که بتوانیم به موفقیت برسیم.

او‌افزود: نیمکت نشینی‌سخت است اما برای رسیدن‌ به این جایگاه تلاش کردم به سختی رسیدم و همشه تمام و کمال آمده هستم و مانند یک سرباز در اختیار تیم هستم.

کولاکوویچ‌سرمربی تیم ملی ایران:

بازی بسیار خوبی بود و ۳-۰بردیم‌، بازیکنان جوانی داریم‌به آن ها بازی دادیم تا توانایی هایشان را به نمایش بگذاریم باید تلاش کنیم تا بهتر شویم ، هندی ها امروز چند حمله داشتیم اما باید تلاش کنیم و‌بهتر شویم و تازه به یک‌چهارم نرسیدیم .

او‌در پاسخ به سوالی درباه غیبت مسئولان گفت : شغل من داخل زمین است و باید تیمم‌ را هدایت کنم