کونارسکی: لهستان می‌تواند ایران و برزیل را شکست دهد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، داوید کونارسکی از جمله بازیکنان تیم ملی والیبال لهستان است که در فینال لیگ ملت‌ها حضور ندارد و همراه با سایر ستاره‌های این تیم درحال آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک است. او از شرایط تمرینی در زاکاپن ابراز رضایت کرد و گفت: زیبایی، آب و هوای کوهستانی، شرایط هوایی خوب موجب شده تا از حضورمان در اینجا خوشحال باشیم.

وی که در غیاب کورک به دلیل مصدومیت یکی از گزینه‌های حضور در ترکیب اصلی لهستان است درخصوص مسابقاتی که در گدانسک برگزار خواهد شد و رقابت با فرانسه، اسلوونی و تونس گفت: ما همچون سال گذشته خودمان را آماده می‌کنیم. هیچ چیز تغییر نکرده و ما مثل سال گذشته کمی خسته هستیم، اما روحیه خود را از دست نداده و با لبخند تمرین می‌کنیم، چراکه این موضوع از هر چیزی مهمتر است. 

کونارسکی در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی والیبال لهستان در فینال لیگ ملت‌ها به میزبانی شیکاگو خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان با حداکثر توان خود بازی کنند قطعاً توان پیروزی بر ایران و برزیل را داریم و این اتفاق رخ خواهد داد. ملی‌پوشان لهستان بهترین عملکرد را در این دو مسابقه خواهند داشت و امیدوارم به نیمه‌نهایی برسیم.

این بازیکن لهستانی درخصوص فشردگی رقابت‌های امسال تصریح کرد: فرمول بازی‌های لیگ ملت‌ها خسته کننده است. تیم‌ها مدام در سفر هستند و زمان زیادی برای تمرین و ریکاوری ندارند. همین موضوع موجب شده تا تیم‌ها از بازیکنان خود به صورت چرخشی استفاده کنند. تیم‌های ملی با الگوبرداری از ما از این سیستم بهره می‌برند. این شرایط واقعاً سخت است که شاهد سفرهای طولانی باشیم و تنها با دو ساعت و نیم تمرین وارد مسابقات شویم. پس از آن هم تیم‌ها استراحت کوتاهی خواهند داشت و سپس وارد فینال می‌شوند.

منبع: فارس