کونته بعد از پیروزی مقابل تورینو: دیر یا زود گل می‌زنیم، مهم گل نخوردن است

اینتر در چارچوب هفته سیزدهم از فصل ۲۰۱۹/۲۰ سری آ، در خانه تورینو موفق به کسب پیروزی ۳-۰ شد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ اینتر در پنج بازی قبلی مقابل تورینو، هیچ بردی را در کارنامه نداشت. همین موضوع سبب خوشحالی مضاعف هواداران اینتر و همچنین سرمربی اینتر، آنتونیو کونته، شد. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:

“بسیار خوشحالم که نتایج خوبی می‌گیریم. چیزی که مرا خوشحال‌تر می‌کند این است که علاوه بر پیروزی دروازه خود را بسته نگه داشتیم. استحکام دفاعی بسیار خوبی از خود نشان دادیم؛ این بسیار حیاتی است چرا که دیر یا زود گل خواهیم زد. حالا به عنوان یک تیم به کار خود ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم چیزی بیش از بهترین عملکردمان ارائه دهیم چرا که وضعیت اضطراری کماکان ادامه دارد.”

کونته همچنین در ادامه صحبت‌هایش، از بازیکنانش ستایش کرد:

“باید از بازیکنانم به خاطر فداکاری که دارند تشکر کنم؛ برای زمانی که در زمین، تمرین و اتاق آنالیز صرف می‌کنند. همچنین خوشحالم که حرفه‌ای گری و عزم بورخا والرو را می‌بینم. او یک نیمه دوم فوق‌العاده داشت. او در سکوت بود، سپس آماده بازی شد و انجامش داد. همین اتفاق برای دی مارکو نیز رخ داد. داشتن چنین بازیکنانی باعث خوشحالی مربی است. آن‌ها صبر می‌کنند، گوش می‌دهند و سپس کاری عالی انجام می‌دهند.”

او در خصوص مصدومیت بارلا گفت:

“امیدوارم مشکل جدی نداشته باشد. رفته رفته عملکرد او بهتر شده و یک بازیکن بسیار مهم برای ما است. بارلا یک جنگجو است و امیدوارم به زودی به میدان بازگردد.”

هر دو مهاجم اینتر یعنی روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز در بازی مقابل تورینو گلزنی کردند. سرمربی اینتر عقیده دارد که این دو بازیکن برای سال‌های زیادی خط حمله تیم را بیمه خواهند کرد:

“لائوتارو و لوکاکو پیشرفت زیادی داشته‌اند و هنوز جا برای بهتر شدن دارند. دو جوان ۲۲ و ۲۶ ساله هستند و می‌توانند برای ۱۰ سال آینده مهاجم اینتر باشند. لائوتارو و لوکاکو با گل‌هایشان کارهای زیادی برای اینتر کرده‌اند.”

اینترمیلان چهارشنبه در چارچوب هفته پنجم از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان اسلاویا پراگ خواهد بود. کونته پیرامون این دیدار اضافه کرد:

“می‌دانیم که تنها باید یک نتیجه کسب کنیم (پیروزی). نمی‌دانم که بازی چطور پیش خواهد رفت اما می دانم که بازیکنان هرچه در توان دارند می‌گذارند و بدون هیچ گونه تاسف پراگ را ترک خواهیم کرد.”