کوپا دل ری: پیش بازی رئال مادرید – ملیا

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه:

رئال مادرید امروز عصر در بازی برگشت خود در این فصل از کوپا دل ری در برنابئو میزبان باشگاه اسپانیایی ملیا از سواحل شمالی آفریقا خواهد بود. سولاری که تیمش در بازی رفت در اواخر اکتبر 4-0 ملیا، این تیم دسته سومی اسپانیا را شکست داده خاطرش آسوده است و احتمالا در این مسابقه فرصت بازی را در اختیار بازیکنانی قرار خواهد داد که مدتهاست در میدان ظاهر نشده اند به ویژه این که تعدادی از بازیکنان ثابت تیم نیز مصدوم هستند. بنابراین این نیمکت نشینان رئال هستند که در بازی امروز نقش آفرینی کنند اما انتظار می رود وینیسیوس ، آسنسیو و ایسکو نیز در ترکیب حضور داشته باشند.

تیم سولاری امروز کاسمیرو و ناچو را در اختیار نخواهد داشت. تونی کروس که در دیدار با والنسیا حضور نداشت برای این بازی نیز تمرینات کافی نداشته و رئال نیز با فراغ خاطر ترجیح می دهد او به استراحت ادامه دهد. بیل در دیدار با والنسیا به خاطر احساس ناراحتی از بازی خارج شد و حضور امروزش مورد تردید است.

در تیم ملیا مصدومیت دیده نمی شود و هیچ از یک از دو تیم نیز با مشکل محرومیت بازیکن برای این دیدار مواجه نیستند.

سولاری از زمانی که مربیگری تیم را بر عهده گرفته از 7 بازی 6 تا را برده و در صدر جدول لالیگاست.  رئال 19 بار قهرمان کوپا دل ری شده که آخرین بار به 2014 بر می گردد. گرچه بارسلونا در سال های اخیر در این تورنمنت موفق تر ظاهر شده اما به نظر می رسد در این فصل شانس برد جام نقره از آن رئال باشد و تنها یک معجزه بزرگ می تواند امروز مانع از صعود رئال مادرید به مرحله بعد این رقابت ها شود.

ترکیب احتمالی دو تیم

رئال مادرید: ناواس، اودریوزولا، سانچز، راموس، رگیلون، سبایوس، یورنته، ایسکو، آسنسیو، وینیسیوس و ماریانو

ملیا: باریو، چاکلا، ماهنان، سگورا، خوانمی، کاسیلو، مارتینز، اوتگوی، فرناندز، روانو و قاسمی

مترجم: نسرین صحیحی

منبع : رئال مادرید