کپی گلر های سرخابی از روی دست هم

بیرانوند و سید حسین حسینی هر دو در این فصل گل به خودی خورده اند و از این  حیث وجه مشترک دارند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ گلر ملی پوش تیم استقلال تا اینجا سه گل از تیم‌های سپاهان و هوادار دریافت کرده که از این سه گل یک گل در ریباند پنالتی مقابل سپاهان و یک گل توسط مدافع خودی ایمان سلیمی به ثمر رسیده بود تا از این حیث بهترین آمار را بین دروازه‌بانان لیگ برتری داشته باشد.

اما علیرضا بیرانوند نیز تا پیش از بازی مقابل ملوان (که این دیدار هم با تساوی بدون گل به پایان رسید) در ۴ مسابقه از مجموع شش بازی قبلی توانسته بود چهار بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد اما حالا او هم با تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ملوان از این نظر به شرایط حسینی در تیم استقلال رسید.

نکته جالب اینکه علیرضا بیرانوند هم از مجموع دو گلی که تا اینجا فصل دریافت کرده یک گل را توسط بازیکن خودی – سروش رفیعی – در دیدار مقابل ذوب آهن دریافت کرده است. دیگر گل خورده بیرانوند در بازی مقابل پیکان بود که حامد پاکدل دروازه پرسپولیس را باز کرد.

به نظر می‌رسد همراه با رقابت شانه به شانه استقلال و پرسپولیس در صدر جدول دروازه‌بانان ملی‌پوش این دو تیم نیز پا به پای هم پیش می‌روند. با این تفاوت که در حال حاضر استقلال با سه گل خورده یک گل بیشتر از پرسپولیس دریافت کرده است و از این نظر تیم پرسپولیس با دو گل خورده بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص داده است.