کیانوش رستمی: برخی منتقدان اگر حرف نزنند بهتر است!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کیانوش رستمی ظهر امروز در حاشیه اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در جمع خبرنگاران گفت: بدون داشتن مربی در مسابقات گذشته شرایط خوبی نداشتم چون کسی نتوانست به من کمک کند در حالی که باید یک مربی خارجی حرفه‌ای را در کنارم داشتم تا مرا به حرفه‌ای ترین حالت به مسابقات برساند. البته منظور من از این کار این بود که همه دنیا متوجه شوند وزنه‌برداران ایرانی آنقدر توانایی دارند که می‌توانند در بهترین شرایط قرار گیرند.

وی در خصوص تمرینات انفرادی خود نیز گفت: در آن شرایط هیچکس را محرم رازم نمی دانم و فقط برادرم به عنوان نخستین مربی‌ در کنارم است که با دل و جان برای من کار می‌کند. با همین روند امیدوارم بتوانم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای ایران افتخارآفرینی کنم.

قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک در واکنش به برخی انتقادات گفت: برخی اصرار دارند من نمی‌توانم در مسابقات شرکت کنم به همین دلیل ثابت می کنم تا زمانی‌که وزنه می‌زنم و بهترین رکوردها را جابجا می‌کنم، کسی حق ندارد بگوید به مسابقات نروم. ضمنا در ۴ ماه گذشته با هزینه شخصی تمرین کردم و هیچ کمکی به من نشده است.

وی با اشاره به اینکه مربیان تیم ملی همگی عملکرد خوبی دارند و قابل احترام هستند، ادامه داد: برای تمامی مربیان ارزش و احترام قایل هستم، باید این نکته را در نظر داشت که هر کسی احتیاج به شرایط مدرن‌تری دارد که بتواند خیلی بهتر برنامه‌های خود را پیش ببرد.

رستمی در پایان در خصوص تغییر وزنش نیز گفت: هیچگاه نباید ناامید شویم . شرایط واقعا سخت از است به ویژه برای کسی که سال‌ها وزنه زده و تقریبا در آخر روزهای ورزش قهرمانی خود قرار دارد. البته باید به کسانی‌که در خصوص تغییر وزنه اظهار نظر غیرکارشناسانه می‌کنند، بگویم که اگر حرف نزنند بهتر است!  من ۵ مدال جهانی و ۲ مدال المپیک دارم که فکر نمی کنم افتخارات کمی باشد و نباید این موفقیت‌ها فراموش شود. آنچه مسلم است سعی می‌کنم بهترین تصمیم و اقدامات را برای رسیدن به اهدافم انجام دهم.

منبع: مهر