کیروش: جایی برای پوزش و پشیمانی وجود ندارد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کارلوس کیروش به اعضای تیم گوشزد کرده که در دیدار امروز مقابل عمان هیچ خطایی پذیرفته نیست. او در کنفرانس خبری پیش از دیدار با عمان اظهار کرد که حریف را نباید دست کم گرفت:

“عمان تیم خوبی است و از آمادگی خوبی برخوردار است. این تیم طی یک سال گذشته نتایج شگفت انگیزی کسب کرده است. آنها در 23 یا 24 بازی تنها دو یا سه شکست داشته اند؛ مربی بسیار خوبی چون پیم فربیک دارند و ما باید در مقابل این تیم حواسمان جمع باشد.” کیروش در ادامه گفت:

“عمان بازی های تاثیرگذاری به نمایش گذاشته است اما در عین حال من مطمئن هستم اگر بازیکنان ما بازی واقعی خودشان را نشان دهند ما صعود خواهیم کرد. باید از خودپسندی دوری کنیم. نتایج مرحله گروهی دیگر اهمیت ندارد. آن موقع ما برای کسب امتیاز بازی می کردیم، اکنون موضوع بقاست؛ برنده صاحب همه چیز است و بازنده صاحب هیچ چیز نیست. اشتباه و پشیمانی و عذرخواهی محلی از اعراب ندارد. من همیشه از بازیکنان می خواهم که توپ را کنترل کنند، پاس دهند، مالکیت آن را حفظ کنند و گل بزنند. وقتی توپ را در اختیار داشته باشیم می توانیم مثبت فکر کنیم و گل بزنیم. ما رویاها، اهداف و آرزوهایی داریم. در شروع تورنمنت گفتم که هفت فینال پیش رو داریم و بازی امروز چهارمین فینال است.”

عمان پس از شکست ترکمنستان در آخرین دیدار گروهی خود، به عنوان یکی از چهار تیم  برتر جایگاه سوم به مرحله یک هشتم بازی ها راه یافت.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: فاکس اسپورت