کیلیان امباپه: حاضرم برای دشان بمیرم؛ اعتماد او از هرچیزی ارزشمندتر است

دعوت به تیم ملی فرانسه در موقعیتی دور از انتظار، باعث شده تا ستاره جوان پاری سن ژرمن وفاداری قابل توجهی نسبت به دیدیه دشان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ تیم ملی فرانسه در چارچوب بازی‌های مقدماتی یورو 2020 در حالی موفق به پیروزی برابر ایسلند شد که امباپه را به همراه نداشت. این بازیکن جوان به دلیل مشکل همسترینگ، اردوی تیم ملی را از دست داد؛ همچنین در بازی حساس فردا (دوشنبه)، مقابل ترکیه نیز نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

کیلیان امباپه در حالی به تیم ملی فرانسه دعوت شد که در آستانه انتقال قرضی از موناکو به پاری سن ژرمن بود. او هنوز امتحانش را در تیمی پرستاره پس نداده بود و جایگاهش در ترکیب قهرمان لوشامپیونه مشخص نبود. این مسئله باعث نشد تا دیدیه دشان از دعوت امباپه به تیم ملی چشم‌پوشی کند. همین اعتماد موجب قدردانی این بازیکن نسبت به سرمربی خود شده است:

“او مرا انتخاب کرد در زمانی که بازی نمی‌کردم. نمی‌توانید درک کنید چنین کاری چه حسی به شما به عنوان یک بازیکن می‌دهد. این یک سیگنال بود، یک سیگنال خیلی قوی. این علامت اعتمادی است که از هر پولی در دنیا باارزش‌تر است. من فهمیدم که مربی به من اعتقاد و اعتماد دارد. از زمانی که او این کار را کرد، من این حس را دارم که حتی می‌توانم در زمین برای او بمیرم. اگر بگوید درون دروازه بایست هم انجامش می‌دهم.”

خبرنگار: سامان خدایی