گئورگی گولسیانی هم از پرسپولیس می رود

گیورگی گولسیانی در یک گفتگوی تازه در خصوص شرایط پیشنهاداتش و آینده فوتبالی خود توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ گئورگی گولسیانی ستاره خط دفاعی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و سوم بود که گل قهرمانی این تیم را هم به ثمر رساند. با این حال رویداد ویژه بعد از قهرمانی در لیگ به استقبال او آمد؛ جایی که وارد لیست یورو ۲۰۲۴ گرجستان شد و به شکلی ناباورانه در سه مسابقه به میدان رفت.

گولسیانی در گفتگویی با وبسایت ورزشی گرجستان، صحبت‌های جالبی را به میان آورده است. او در دفاع از فوتبال ایران و آسیا صحبت می‌کند اما در پاسخ به سوالی در مورد تیم آخرش برای خداحافظی، جوابی غیر از پرسپولیس می‌دهد.

مدافع ملی‌پوش گرجستان در خصوص آینده فوتبالی خود تصریح کرد: همه پیشنهادات را بررسی خواهم کرد، گزینه خاصی وجود ندارد. اکنون زمان استراحت است، من فصل بسیار طولانی را پشت سر گذاشتم و واقعاً شایسته این موفقیت بودم. من تا چند روز دیگر ریکاوری می‌شوم و بر اساس پیشنهادات تصمیم خواهم گرفت. من هنوز به حرفه‌ام پایان نمی‌دهم. بنابراین نمی‌توانیم پاسخ دقیقی به شما بدهیم که در آینده چه خواهد شد. من «دینامو» را خیلی دوست دارم و آنجا برای من احترام زیادی قائل هستند. خوشحال می‌شوم دوران حرفه‌ای‌ام را در دینامو به پایان برسانم.