گابریل ژسوس: آگوئرو دیگر جوان نیست؛ دوران من در منچستر سیتی فرا رسیده است

مهاجم برزیلی جوان منچستر سیتی معتقد است که به زودی جای هم تیمی با تجربه و آرژانتینی خود را می‌گیرد. گابریل ژسوس از بالا رفتن سن آگوئرو گفت.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ مهاجم جوان سیتی ضمن ستایش از سرخیو آگوئرو، خواهان بازی بیشتر در ترکیب منچستر سیتی شده است. گابریل ژسوس که حالا 22 سال دارد، طی هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت آگوئرو فرصت بازی بیشتر را یافته است. ژسوس پیش‌تر ابراز آمادگی کرده بود که جای آگوئرو را در دوران غیبت این بازیکن پر می‌کند.

حال پس از چند هفته حضور در ترکیب تیم، ژسوس در گفتگو با سان، از سرخیو آگوئرو و همچنین خواسته و آینده‌اش در منچستر سیتی گفته است:

“در فصل اول و زمانی که به سیتی آمدم بازی‌های زیادی کردم. به اینجا آمدم تا بازی کنم و بازی کنم و بازی کنم. بعد از یک سال، گاهی اوقات او بود و من نبودم. می‌دانم که سرخیو یک اسطوره است، بهترین گلزن باشگاه، یک انسان و رفیق عالی. من او را چه به عنوان یک بازیکن و چه به عنوان یک انسان دوست دارم. می‌دانم که سرخیو به دلیل تجربه و کیفیتش، می‌تواند که هر بازی گلزنی کند. در هر بازی می‌خواهم که او گل بزند، این بدیهی است. من همیشه منتظر گلزنی او هستم.”

من دوست دارم که هر بازی در میدان باشم اما واقعیت با خواست من متفاوت است. ما بازیکنان بسیاری داریم، جمعی از بازیکنان فوق‌العاده. من لذت می‌برم وقتی با آن‌ها بازی می‌کنم.”

“اما این را هم می‌دانم که سرخیو دیگر مثل من جوان نیست و فکر می‌کنم حالا زمان من فرا رسیده است.”

“من فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم و پیشرفت کنم. این چیزی است که من را خوشحال می‌کند. چیزی است که عاشقش هستم. اگر فوتبال بازی نکنم، نمی‌‌دانم چه کاری می‌توانم انجام دهم. حضور نداشتن در ترکیب همیشه سخت است. اما می‌دانم که همواره روی نیمکت نخواهم بود و به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم. همینطور برای دوستم سرخیو احترام قائلم. او اسطوره باشگاه است. من هم به اینکه بهترین جهان باشم فکر نمی‌کنم، تنها می‌خواهم بازی کنم و گل بزنم.”

بعد از تمام این صحبت‌ها، ژسوس گفت که رقابت سالمی با سرخیو آگوئرو دارد:

“سرخیو به من کمک بسیاری کرد. کمک‌های او در صحبت کردن خلاصه نمی‌شد، این مربوط به بازی ما و حرکات داخل زمین هم بود. وقتی به زمین می‌روم، او چیزهای زیادی درباره بازی به من می‌گوید، مثلا درباره مدافعان یا دروازه‌بان‌ها. ما رابطه بسیار خوبی داریم.”

باید دید در صورت بازی کمتر، ژسوس باز هم با لحنی ملایم و ستایش از آگوئرو خواهان حضور در ترکیب می‌شود، یا این بار صحبت‌های او اعتراض آمیز خواهد بود.