گرت ساوتگیت: با برد کرواسی اندوه جام جهانی را می زداییم

به گزارش شبکه لحظه :

گرت ساوتگیت به دنبال شکست تیمش در نیمه نهایی جام جهانی 2018 به تیم کرواسی، پیام ساده ای به بازیکنانش داده و از آنها خواسته شکست جام جهانی را فراموش کنند و در بازی روز یکشنبه لیگ ملت های اروپا با تمام قوا تیم کرواسی را در هم بکوبند.

درست 130 روز پس از آن که دل های مردم انگلستان در مسکو شکست، یاران زلاتکو دالیچ برای یک رقابت تعیین کننده به ورزشگاه ومبلی آمده اند؛ رقابتی که پیروز میدان را تابستان آینده در میان 4 تیم برتر لیگ ملت های اروپا قرار می دهد. تیم بازنده به دسته دوم لیگ سقوط خواهد کرد و در صورت تساوی انگلستان – کرواسی، اسپانیا علیرغم باخت 3-2 در هر دو مسابقه پیشین خود در صدر دسته اول قرار می گیرد.

تیم ساوتگیت نیز در صورت تساوی به دسته دوم سقوط می کند اما ساوتگیت فقط و فقط به پیروزی فکر می کند:

“هیچ فایده ای ندارد اگر بخواهیم صرفا از شکست دوری کنیم. ما می خواهیم با یک نمایش خیره کننده هوادارانمان را به وجد آوریم و از این گروه واقعا قوی عبور کنیم. بنابراین من منحصرا روی پیروزی تمرکز کرده ام. می خواهیم ثابت کنیم که از شکست خود در تابستان گذشته خیلی چیزها آموخته ایم و پیشرفت زیادی کرده ایم و آماده رویارویی با تیمی هستیم که بسیار جنگنده و قابل احترام است.”

جردن هندرسون کاپیتان انگلستان می گوید: “نباید به این بازی به چشم ماموریتی برای انتقام نگاه کنیم. ما یک تیم هستیم نه یک فرد، و موضوع مهم برایمان پیشرفت است، گرچه آن شکست همواره در پس ذهن همه ما نقش بسته است. این مسابقه یک امتحان بزرگ برای ماست. کرواسی تیم بزرگ اسپانیا را شکست داده و ما باید سخت تلاش کنیم تا نتیجه دلخواه را بگیریم.”

مترجم: نسرین صحیحی

منبع : سایت اسکای اسپورت