گرد و خاک کالدرون در نشست خبری به چه دلیل بود؟ تهدید به ترک ایران چرا؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ نشست خبری سرمربی پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان حسابی جنجال به پا کرد و از آرای کمیته انضباطی طوری شاکی شده که حتی تهدید به ترک ایران کرده است.

کالدرون که از محرومیت فرشاد احمدزاده بعد از دربی تهران شاکی بود اینطور صحبتش را در این بار آغاز کرد:« در حالی که به شخصه همیشه به شاگردانم گفته‌ام در داخل زمین ممکن است داور اشتباه کند و این خیلی عادی است، اما وقتی بازیکن‌مان را بعد از بازی محروم می‌کنند توجهی به خطاهای بازیکنان شماره 11 و 5 استقلال ندارند، این یعنی اینکه می‌خواهند مانع پیروزی ما باشند. من هر حرفی که می‌زنم مسئولیت آن را می‌پذیرم. هر جایی که مربی بوده‌ام، چنین شرایطی را ندیده‌ام. چنانچه ببینم در آینده همه چیز در زمین مشخص نمی‌شود و به دنبال این هستند که از بیرون شرایط را برای ما تغییر دهند در ایران نخواهم ماند»

کالدرون در حالی تهدید به ترک ایران کرده که معتقد است سیاوش یزدانی بابت حرکات غیرورزشی محروم نشد اما احمدزاده که بازیکن حریف را یک هول کوچک داد خیلی زود محروم شد. همچنین کالدرون یک کری هم برای رقبای دیگر در لیگ برتر خوانده که «لطفا گریه نکنید و در زمین تلاش کنید تا پیروز شوید»!

خبرنگار: سپهر خرمی