گزارش روز | خیال فدراسیون فوتبال راحت؛ ویلموتس «پول‌پرست» نیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ ظاهرا سرمربی تیم ملی ایران بعد از گذشت حدود شش ماه مشخص شده و مارک ویلموتس بلژیکی تا 24 ساعت آینده وارد ایران خواهد شد البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد.

ویلموتس که یک سال پیش از سرمربیگری تیم ملی ساحل عاج برکنار شده بود طی این مدت پیشنهاد خاصی نداشت و دوران استراحتش را سپری می کرد. با این حال او با پیشنهاد یک ونیم میلیون یورویی فدراسیون فوتبال مواجه شده و خودش هم بدش نمی آید تجربه مربیگری در تیم ملی ایران و صعود به جام جهانی از قاره اسیا را در رزومه خود ثبت کند.

یکی از اساسی ترین مشکلاتی که فدراسیون فوتبال با کی روش در طول دوران هشت ساله اش داشتف بحث مسایل مالی بود که بخش زیادی از انرژی دو طرف را می گرفت و در آخر هم حل نشد. ویلموتس ظاهرا همانند کیروش دیوانه ی پول نیست! او که به تازگی تولد 50 سالگی اش را جشن گرفته درخصوص پول نظر جالبی دارد:«پول چيزي است که آدم بايد داشته باشد ولي فراموش نكنيد خوشبختي نمي‌آورد. آدم بايد خرج زندگي‌اش را دربياورد ولي مهم‌ترين چيز در زندگي نيست».

ویلموتس بلژیکی به احتمال فراوان با دو دستیار هم‌وطن خود به ایران خواهد آمد تا قراردادی 4 ساله را با فدراسیون فوتبال ایران به امضا برساند. قراردادی که تا پایان جام جانی 2022 معتبر خواهد بود و در صورت رضایت دو طرف برای جام ملت های آتی نیز تمدید می شود.

خبرنگار: سپهر خرمی