گزارش روز | «فیفا دی»هایی که با سهل‌انگاری فدراسیون فوتبال از دست می‌رود!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم ملی فوتبال ایران کمتر از یک ماه دیگر باید در ورزشگاه بصره یا کربلا به مصاف تیم ملی عراق برود. این دیدار چهارمین تقابل ایران در گروه خود برای صعود به جام جهانی قطر است و از این حیث حساسیت بالایی دارد که ایران در صورت شکست یا تساوی مقابل عراق شانس خود را برای صعود به جام جهانی از دست خواهد داد.

نکته عجیب اما از دست دادن های فیفا دی است که فدراسیون جهانی فوتبال این امتیاز را برای تیم های ملی جهان قرار داده تا با برگزاری دیدارهای تدارکاتی به آمادگی و هماهنگی بالاتر برسند؛ اما فدراسیون فوتبال ایران با مدیریت تاج بی تفاوت به فیفا دی هایی است که در حال از دست رفتن است.

ژاپن و کره جنوبی با برگزاری دیدارهای مناسب به فکر صعود به دور حذفی جام جهانی هستند . ژاپن قرار است با ونزوئلا بازی کند و کره جنوبی هم در ابوظبی با تیم ملی برزیل روبرو خواهد شد. عربستان هم اگرچه هنوز حریفش را انتخاب نکرده اما قطعا یک بازی تدارکاتی خوب را انجام خواهد داد.

اما فدراسیون فوتبال ایران هیچ برنامه ای برای رایزنی با تیم های دیگر ندارد و ظاهرا قرار است ایران بدون بازی مناسب به مصاف عراق در اواخر آبان برود.

خبرنگار: سپهر خرمی