الهلال یک – استقلال صفر

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، استقلال در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه محمد بن زاید دوحه میهمان الهلال عربستان است و در شرایطی به مصاف این تیم رفته است که با توجه به شرایطش در جدول برای دور نشدن از مسیر صعود به دور حذفی نیاز به هر 3 امتیاز بازی دارد. با توجه به برتری نماینده کشورمان در بازی رفت، الهلالی‌ها انگیزه انتقامی هم برای این بازی دارند.

 داور: ریوجی ساتو از ژاپن

ترکیب الهلال:

عبدالله المعیوف، محمد البریک، محمد جحفلی، علی آل بلیهی ، یاسر الشهرانی ، میلوش دگنک، عبدالله الخبیری، کارلوس ادواردو، نواف العابد، بافیتمبی گومیس و سباستین جووینکو

ترکیب استقلال :

سیدحسین حسینی، خسرو حیدری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، علی کریمی،‌ آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، امید نورافکن و  گادوین منشا

دقایق حساس بازی:

​87: فرصت عالی برای ایسما روی پاس پاتوسی ولی او در مصاف تک به تک با دروازه بان الهلال ناموفق بود و توپ در نهایت به کرنر تبدیل شد

دقیقه 78: شوت عالی نورافکن را دروازه بان الهلال با واکنشی دیدنی در آغوش گرفت.

دقیقه 64: فرصت عالی برای نورافکن و علی کریمی ولی شوت نورافکن بلوکه شد و در ادامه شوت علی کریمی به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 53 (الهلال یک – استقلال صفر/ سباستین جووینکو): نواف العابد با عبور از بین مدافعان استقلال تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و به جووینکو، ستاره ایتالیایی تیمش پاس داد که این بازیکن با شوت روی پای تماشایی، توپ را بدون چرخش به تور دروازه چسباند.

دقیقه 41: استقلال می‌توانست در این لحظه به گل اول برسد، اما ضربه سر نورافکن بی‌دقت بود و این بازیکن نتوانست از ارسال زیبای گادوین منشا استفاده کند.

دقیقه 39: حمله‌ای که گومیس خلق کرد و به عقب پاس داد را ادواردو زد که توپ پس از برخورد به مدافعان استقلال به کرنر رفت.

دقیقه35: شوت محکم جووینکو از روی ضربه آزاد با صورت علی کریمی که در دیوار دفاعی حضور داشت برخورد کرد و به اوت رفت؛ هافبک استقلال در این لحظه آسیب دید و برای لحظاتی از زمین خارج شد.

دقیقه 29: گومیس در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و می‌توانست موقعیت خطرناکی خلق کند که پیش از آن آفساید او اعلام شده بود.

دقیقه 23: فرصت عالی برای نواف عابد بازیکن الهلال ولی شوت او را حسینی با واکنشی به موقع دفع کرد.

دقیقه 16: ضربه سر علی بلیهی را حسینی با واکنشی دیدنی در آغوش گرفت.

​دقیقه 9: شوت علی کریمی از پشت محوطه جریمه الهلال در دقیقه نهم از بالای دروازه الهلال راهی اوت شد

دقیقه 7: حرکت بازیکنان استقلال خطر روی دروازه الهلال ایجاد کرد و توپ در محوطه جریمه به منشا رسید ولی شوت محکم این بازیکن از زاویه بسته را معیوف در دو مرحله مهار کرد.