استقلال 2 – 2 ذوب آهن | هفته پنجم لیگ برتر

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

تیم میزبان: ذوب آهن در رده ی 12 جدول قرار دارد و در 4 بازی اخیر خود 1 باخت و 3 تساوی کسب کرده است .
تیم میهمان: استقلال در رده ی 15 جدول قرار دارد و در 4 بازی اخیر خود 2 باخت و 2 تساوی کسب کرده است .

ترکیب استقلال :

سید حسین حسینی، ووریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلیچ، مسعود ریگی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی تبریزی

سرمربی: استراماچونی

ترکیب ذوب آهن :

یوسف بهزادی، محمدنژاد مهدی،هادی محمدی، حمید بوحمدان،محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر،ماکوئولی کریسانتوس،رضا حبیب‌زاده، میلاد ملکی، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری

سرمربی: علیرضا منصوریان

داور: بیژن حیدری
کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – رحیم شاهین
کمک داوران اضافی: حمید حاج ملک – کمیل غلامی
داور چهارم: ایوب غلامزاده
ناظر داوری: محسن ترکی

کارت زرد:


دقیقه 32- محمد نژاد مهدی

دقیقه 44- محمد دانشگر

کارت قرمز:


دقیقه 83- آندرآ استراماچونی

گل:

شجاعیان دقیقه 67

استقلال یک ذوب‌آهن صفر (دقیقه 67- داریوش شجاعیان)- فرشید اسماعیلی از میانه زمین با پاس خوبی در پشت مدافعان ذوب آهن، داریوش شجاعیان را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با شوت پای چپ دروازه بهزادی را باز نمود.

استقلال یک ذوب آهن یک (دقیقه 72- دانیال اسماعیلی فر): قاسم حدادی فر از سمت راست زمین کرنری را به ارسال کرد که این توپ در محوطه جریمه به نژاد مهدی رسید و او پاسی را برای اسماعیلی فر داد و این بازیکن با پای چپ گل اول را به مهمان زد.

استقلال دو ذوب‌آهن یک (دقیقه 89- فرشید اسماعیلی): آرش رضاوند از میانه زمین با حرکت تکنیکی توپ را به فرشید اسماعیلی رساند و این بازیکن پس از دریبل موفق یار مقابل خود با پای راست گل دوم را وارد دروازه ذوب آهن کرد.

استقلال دو ذو‌ب آهن دو (دقیقه 91- ارسلان مطهری): ذوب آهن از سمت چپ زمین سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و ارسلان مطهری با استفاده از شلوغی محوطه جریمه گل دوم را وارد دروازه حسینی کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 3- مرتضی تبریزی از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه شلیک کرد که توپ در اختیار بهزادی قرار گرفت.
دقیقه 5- محسن کریمی با نفوذ به محوطه جریمه می‌توانست گل اول را وارد دروازه ذوب‌آهن کند که توپ خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12- داریوش شجاعیان پس از دریبل موفق بازیکن حریف از پشت محوطه جریمه شوت خطرناکی را به سمت دروازه شلیک کرد که با اختلاف کم راهی اوت شد.

دقیقه 24- استقلال در پشت محوطه جریمه ضربه ایستگاهی به دست آورد که فرشید اسماعیلی پشت آن ایستاد. ضربه زیبای این بازیکن بعد از برخورد به دیوار دفاعی و واکنش خوب بهزادی راهی کرنر شد.

دقیقه 35- محمدرضا عباسی بعد از انجام حرکت تکنیکی از گوشه محوطه جریمه شوت خطرناکی را شلیک کرد که این توپ از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 39- استقلال در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیتی خطرناکی شد و مرتضی تبریزی می‌توانست از شش قدم دروازه را باز کند اما شوت این بازیکن به مدافع برخورد کرد.

در ادامه محسن کریمی پس از یک رفت و برگشت موقعیت خوبی برای یزدانی ساخت که شوت پای چپ این بازیکن از بالای دروازه به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 51- ذوبی‌ها از سمت راست زمین کرنری را به محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سر نژاد مهدی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 61- میلیچ از داخل محوطه جریمه سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که یوسف بهزادی آن را دفع کرد.

دقیقه 71- دانیال اسماعیلی فر از پشت محوطه جریمه شوت سنگینی را شلیک کرد که این توپ در اختیار گرفت.

دقیقه 80- خلعتبری از پشت محوطه جریمه با پای چپ شوت سنگینی را به دروازه شلیک کرد که حسینی این توپ را به کرنر فرستاد.