شاهین بوشهر0-5پرسپولیس|برد پر گل پرسپولیس مقابل شاهین

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در بوشهر به مصاف شاهین شهرداری این شهر خواهد رفت.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد انصاری، محمد نادری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و امید عالیشاه

ترکیب شاهین بوشهر

ماکسیم کویلیتایا، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمدصادق بارانی، میلاد صارمی، امیرحسین موسی‌زاده، دانیال مومنی، حسین مالکی، حسن نجفی، بهروز نوروزی‌فرد، بهمن سالاری و ابوذر صفرزاده

داوران

داور: بیژن حیدری

کمک ها: سعید قاسمی – فرهاد مروجی

کمک داوران اضافی: حسن اکرمی – حمید حاج ملک

داور چهارم: محمد جواد مداح

گل اول پرسپولیس: توسط علی علیپور دقیقه 6

گل دوم پرسپولیس: وحید امیری دقیقه 29

گل سوم پرسولیس: علی علیپور دقیقه 39

گل چهارم پرسپولیس: علی علیپور دقیقه 55

گل پنجم پرسپولیس: شجاع خلیل زاده دقیقه 67

دقایق حساس:

دقیقه 4 – ارسال پرسپولیسی ها با پس از چند بار برخورد با بازیکنان این تیم روی سر مهاجم سرخ پوشان آمد اما ضربه سر وی به سختی توسط دروازه بان شاهینی ها راهی کرنر شد.

دقیقه 12 – یک پاس کات بک دیگر از سوی ترابی می توانست دومین گل سرخ پوشان را به همراه داشته باشد اما هیچ یک از مهاجمان این تیم به توپ نرسید.

دقیقه 14 – ضدحمله سریع ترابی چیزی نمانده بود تا دومین گل را برای سرخ پوشان داشته باشد اما تعلل هافبک جوان پرسپولیسی ها باعث شد تا رویارویی او با گلر حریف بدون ثمر بماند و در نتیجه فرصت به دست آمده از بین برود.

دقیقه 24 – این بار وحید امیری دست به کار شد تا مقدمات گلزنی پرسپولیسی ها را فراهم کند اما این بار پاس خطرناک او که به علیپور رسیده بود راهی به دروازه شاهین نیافت.

دقیقه 27 – یکی از معدود حملات شاهینی ها روی دروازه پرسپولیس خطرساز شد اما ضربه مالکی با اختلاف از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 35: ارسال ضربه ایستگاهی از سمت چپ برای پرسپولیس را ماکسیم به طور ناقص دفع کرد که اینبار نادری دروازه خالی را نتوانست با ضربه سر مناسب باز کند و توپش با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 37: ترابی پشت مدافعان شاهین صاحب توپ شد و در زاویه مناسب اقدام به شوت کرد که اینبار دروازه بان حریف توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 48: فرار دیدنی مهدی ترابی و ارسال زمینی او برای علیپور در آستانه دروازه را مهاجم دو گله پرسپولیس قدر ندانست و این موقعیت فوق العاده را از دست داد.
دقیقه 50: اینبار احمد نوراللهی فرصت شوتزنی از پشت محوطه جریمه را به دست آورد که ضربه زمینی او با اختلافی کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 52: شاهین در اولین موقعیت خود توسط مالکی و ضربه شوت از محوطه جریمه صاحب فرصت شد که بیرانوند این ضربه را دفع کرد.
دقیقه 57: ضربه نجفی دومین موقعیت شاهین را شکل داد که اینبار تیرک دروازه مانع از باز شدن دروازه بیرانوند شد.
دقیقه 57: بلافاصله در سمت مقابل این پرسپولیس بود که تدارک ضدحمله را دید که عالیشاه در موقعیت تک به تک با دروازه شاهین، ضربه اش را فنی زد که ماکسیم به شکلی دیدنی آن را راهی کرنر کرد.

دقیقه 62: علیپور اینبار هم روی فرصت سازی احمدزاده صاحب موقعیت گل شد که ضربه‌اش را دروازه بان شاهین به خوبی دفع کرد.

دقیقه 87: مهدی ترابی بعد از مصدومیت شدید از زمین خارج شد تا با توجه به انجام سه تعویض پرسپولیس، این تیم 10 نفره بازی را ادامه دهد.

دقیقه 89: حرکت علی علیپور پشت مدافعان شاهین با خطای موسی زاده همراه شد تا حیدری این بازیکن را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کند.