پرسپولیس0-0ماشین سازی، دشت یک‌امتیازی شاگردان خطیبی با درخشش لک ؛ چیپ علیپور سه امتیاز را از سرخپوشان گرفت

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، دیدار تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی از ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک به 15 هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، محمد انصاری، محمد حسین کنعانی، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و امید عالیشاه

ترکیب ماشین سازی

حامد لک، احمدرضا زنده روح، سامان نریمان جهان، بابک مرادی، شاهین توکلی، جفرسون، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، شاهین ثاقبی، ادواردو دوسانتوس و محمد قادری

لحظات حساس

دقیقه 6: ارسال زاهدی از جناح راست زمین را دخسوس نتوانست بزند تا توپ دراختیار بیرانوند قرار بگیرد.

دقیقه 10: ترابی نفوذ سریعی از جناح راست محوطه جریمه ماشین‌سازی انجام داد و موقعیت خطرناکی به وجود آورد که ارسال کوتاه او را حامد لک در دو مرحله به خوبی جمع کرد.

دقیقه 13: بابک مرادی حرکت خوبی از سمت راست زمین انجام داد و در زاویه بسته می‌توانست توپ را به دخسوس برساند تا به گل دست پیدا کنند، اما ضربه کم‌دقت او دراختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 15: ماشین‌سازی روی ارسال زنده‌روح از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین و ضربه سر زاهدی دروازه پرسپولیس را باز کرد، اما کمک داور اول این صحنه را آفساید گرفت.
دقیقه 15: پرسپولیس ضد حمله سریعی تدارک دید که شوت زمینی ترابی را حامد لک به خوبی دفع کرد و در ادامه شوت محکم نوراللهی را مدافعان ماشین‌سازی از محوطه جریمه خودی دور کردند.
دقیقه 21: ضربه ایستگاهی ترابی به دیوار دفاعی بازیکنان ماشین‌سازی اصابت کرد و در ادامه شوت این بازیکن پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 28: ارسال عالیشاه از سمت چپ زمین به شجاع خلیل‌زاده رسید که حرکت او به سمت دروازه ماشین‌سازی ثمری نداشت و حامد لک با خروج از دروازه توپ را دراختیار گرفت.

دقیقه 36: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس در سمت چپ زمین خطرناک بود که در نهایت ارسال کوتاه نوراللهی و ضربه سر علیپور با اختلاف کمی از کنار دروازه ماشین‌سازی راهی اوت شد.

دقیقه 38: سانتر زنده‌روح با دفع ناقص بیرانوند همراه شد که شوت دوسانتوس نیز حاصلی نداشت؛ البته در این صحنه صفایی خطای مهاجمان ماشین‌سازی روی گلر پرسپولیس را اعلام کرد.
دقیقه 39: ضربه سر عالیشاه روی ارسال امیری از سمت راست زمین، از کنار دروازه ماشین‌سازی عبور کرد.

دقیقه 41: ارسال خطرناک عالیشاه از روی کرنر از روی سر تمام بازیکنان عبور کرد و به اوت رفت.

دقیقه 43: پرتاب اوت بلند وحید امیری و ضربه پشت سر خلیل‌زاده به نوراللهی رسید که ضربه سر او بعد از برخورد به مدافع ماشین‌سازی به کرنر رفت.
دقیقه 43: ارسال خطرناک عالیشاه و ضربه سر نوراللهی با واکنش تماشایی حامد لک دفع شد.
دقیقه 43: سانتر ترابی به محوطه جریمه ماشین‌سازی را لک دراختیار گرفت.

دقیقه 43: ارسال خطرناک عالیشاه و ضربه سر نوراللهی با واکنش تماشایی حامد لک دفع شد.
دقیقه 43: سانتر ترابی به محوطه جریمه ماشین‌سازی را لک دراختیار گرفت.

دقیقه 50: شوت مرادی به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 55: ترابی نفوذ خطرناکی از سمت چپ محوطه جریمه ماشین‌سازی انجام داد که شوت او از زاویه بسته با واکنش مناسب حامد لک به کرنر رفت.
دقیقه 55: ضربه سر کنعانی‌زادگان روی توپ ارسالی از کرنر را حامد لک جمع کرد.

دقیقه 56: ضربه سر عالیشاه روی پاس چیپ به پشت مدافعان ماشین‌سازی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 72: توپ ارسالی از جناح راست زمین و ضربه سر امیری از نار دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.
دقیقه 73: سانتر دقیق انصاری و ضربه سر امیری را حامد لک به خوبی جمع کرد.