گزینه های داخلی فدراسیون فوتبال برای تیم امید؛ از یحیی به قلعه‌نویی!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ فدراسیون فوتبال ظاهرا تخصص عجیبی در به تاخیر انداختن انتخاب سرمربی برای تیم ملی بزرگسالان و تیم امید دارد.

بعد از اینکه تیم ملی بزرگسالان به مدت شش ماه نه مربی داشت و نه سرمربی، بالاخره موفق شدند با مارک ویلموتس بلژیکی به توافق برسند هرچند مهدی تاج قرار است به بلژیک سفر کرده و قراردادی را در سفارت ایران واقع در بروکسل با این مربی به امضا برساند؛ حالا خبر رسیده که تیم امید بعد از اخراج کرانچار همچنان بلاتکلیف است و سخت به دنبال جایگزین ایرانی برای کرانچار است.

دلیل برکناری کرانچار از تیم امید، مبلغ قرارداد این مربی به یورو بود که مبلغی حدود 200 میلیون تومان در ماه برای فدراسیون فوتبال آب می خورد اما حالا کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال به دنبال استخدام مربی ایرانی هستند. در ابتدا با گل محمدی سرمربی موفق تیم پدیده مشهد وارد مذاکره شدند اما یحیی در تصمیمی عقلانی اعلام کرد که در پدیده خواهد ماند و قراردادش را نیز به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرد تا حاصل دست رنج خودش را در دو سال آتی ببیند. چه بسا موفقیت در لیگ قهرمانان اسیا برای یحیی و پدیده همراه باشد.

حالا گمانه زنی ها اینطور بنظر می رسد که قلعه نویی نیز در تیر راس فدراسیون فوتبال برای تیم امید قرار دارد البته که همه می دانند قلعه نویی تمایلی به حضور در تیم امید ندارد و منتظر پیشنهاد استقلال و بازگشت به تیم سابقش است.

باید دید در روزهای آتی برای تیم امید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

خبرنگار: سپهر خرمی