گفت وگوی اختصاصی با آقای صادقیان مدیرعامل تراکتور

خبرنگار شبکه لحظه گفت وگویی با آقای صادقیان پیرامون باشگاه تراکتور داشته است که قسمتی از آن را در زیر مشاهده می کنید :

  • توضیحاتی در مورد فعالیت های تراکتور واوضاع باشگاه بدهید

تیم ما آماده است وفقط قرار است چند بازیکن خارجی توسط کمیته ی نقل و انتقالات انتخاب شوند وبه سرمربی تیم معرفی شوند، خود آقای دنیزلی هم چند بازیکن معرفی کردند به خصوص در پست مهاجم که همه ی گزینه ها در کمیته نقل و انتقالات بررسی و مذاکرات لازم انجام می شود که در نهایت با تایید سرمربی  به باشگاه ملحق می شوند.

  • گفته شده اردوی آماده سازی تراکتور قرار است در ترکیه برگزار شود

ما درخواستی رسمی برای این  اردو داده ایم ولی هنوز جوابی دریافت نکردیم ، بعد از این که جواب درخواست بیاید محل اردو را مشخص می کنیم ، در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست.

  • نظر شما در مورد جدا شدن آقای ساکت الهامی چیست؟

آقای الهمی به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی از تیم جدا شدند ولی خودشان به حضور در کادر فنی علاقه داشتند تا بتوانند به تیم کمک کنند اما از تیم جدا شدند  و ما هم برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم.

  • با توجه به این که مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند تا امکانات باشگاه ها کامل نشود لیگ را شروع نمی کنیم، باشگاه تراکتور چه اقداماتی انجام داده است؟

در ابتدا باید بگویم مسئولیت ورزشگاه یادگار امام با ما نیست و ما نباید استادیوم را تجهیز کنیم، انجام کار های بلیط الکترونیک مربوط به ما است که بزودی تمام می شود و مشکلی از این بابت نداریم.

  • وضعیت ورزشگاه بنیان دیزل به چه صورت  است؟

ما نمی توانیم این ورزشگاه را برای بازی های تراکتور انتخاب کنیم چرا که ظرفیت آن 10 هزار نفر است. این موضوع را باید اضافه کنم که وظیفه ی سازمان ورزش و هیئت فوتبال تبریز است که یادگار امام را تجهیز کنند، همان طور که تجهیز کردن استادیوم آزادی وظیفه ی پرسپولیس و استقلال نیست  چون این استادیوم برای تیم های بزرگ با هواداران بسیار زیاد است. قطعا مجهز کردن آن به عهده ی سازمان و وزارت ورزش است و در تبریز مسئولان به خوبی با ما همکاری کردند.

این موضوع را باید اضافه کنم که ما به عنوان یک تیم خصوصی تمام امکانات روز ایران را در بنیان دیزل داریم و فقط به دلیل ظرفیت بالا و پر طرفدار بودن تیم نمی توانیم در این ورزشگاه بازی کنیم و باید به یادگار برویم، البته باید اعلام کنم در دراز مدت برنامه هایی برای ساخت ورزشگاهی بزرگتر برای تراکتور داریم.

  • از فعالیت های خود که تا به حال در باشگاه داشته اید توضیح دهید

ما سعی کردیم بازیکنان خوبی جذب کنیم که درخور نام باشگاه تراکتور و درخواست هواداران باشند و این موضوع بسیار اهمیت دارد وهدف اصلی این است که تیمی مطابق خواسته ی هواداران و شایسته ی نام تراکتور داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران و مردم را شاد کنیم . پیشنهاد من به سایر باشگاه ها این است که به حواشی نپردازند و فضاهای ورزشی را به فضای بد فرهنگی تبدیل نکنند . وقتی بتوانیم فضاهای خوب و فرهنگی ایجاد کنیم می توانیم در کنار ورزش فعالیت اقتصادی نیز انجام دهیم ولی هدف اصلی ما شاد کردن هواداران و ایجاد نشاط برای آنها است.

  • منظور از فعالیت های اقتصادی در کنار ورزش چیست؟

وقتی مسابقات ورزشی در سطح جهان برگزار می شود برنامه ای بلند مدت برای اجرای آن دارند زیرا می دانند هرجا ورزش باشد اقتصاد را به دنبال دارد وکسی به رایگان کاری انجام نمی دهد. برای مثال تماشای مسابقات ورزشی گوناگون موجب جذب توریست می شود که رشد اقتصادی را به همراه دارد و همچنین فعالیت هایی مانند ساخت ورزشگاه ها باعث ایجاد زمینه های کاری میشود.

  • در آخر پیامی برای هواداران تراکتور دارید؟

ما پیام لفظی نداریم و اهل شعار دادن نیستیم بلکه سعی می کنیم در عمل ثابت کنیم ، بستن یک تیم خوب ، ارائه ی بازی های مورد پسند و شاد کردن  هواداران می تواند پیام ما برای آنها باشد.