گل‌بخودی روز | استقلال با نظر چه کسی بازیکنان ورودی و خروجی را مشخص می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پایان لیگ بدون سرمربی کار خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده است و شاید این مساله عجیب ترین گل‌بخودی باشگاه برای سرمربی آتی باشگاه است.

کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پیشتر در گفتگویی با یکی از روزنامه ها اعلام کرده بود که فرهاد مجیدی با شرط سرمربی موقت پذیرفته که چند بازی باقیمانده را برای استقلال روی نیمکت قرار بگیرد.

حالا با اتمام لیگ برتر اما فرهاد مجیدی در ظاهر تلاشی برای جذاب بازیکن ندارد اما شایعاتی مبنی بر انتشار لیست خروجی باشگاه بودجود امده که طی آن طارق همام، ایسما، گادوین منشا، روزبه چشمی و میثم تیموری به چشم می خورد که در نوع خود جالب است چرا که به طور مثال طارق از بازیکنان باکیفیت خارجی در لیگ برتر بود که بعد از مصدومیت نتوانست آنطور که باید خودی نشان دهد اما سطحی فنی او از بسیاری از بازیکنان خارجی در لیگ برتر بالاتر بود.

ایسما هم دیگر بازیکنی است که در لیست خروجی باشگاه قرار دارد؛ این بازیکن از بازیکنان اصلی تیم بنیادکار ازبکستان بود که در نیم فصل دوم با تایید دکتر خطیر به جمع آبی پوشان اضافه شد و به نسبت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

باید دید استقلال که سرمربی جدیدش انتخاب نشده با نظر چه کسی بازیکنان جدید را جذب خواهد کرد؟

خبرنگار: سپهر خرمی