گل‌بخودی مدیرعامل پرسپولیس تمامی ندارد / جذب بازیکنان نه چندان محبوب کلید خورد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس بعد از رفتن برانکو یک روز خوش ندیده است و مدیران این تیم با بی تدبیری و البته بی درایتی بحران زیادی را به باشگاه تزریق کردند.

در این میان اما در فصل نقل و انتقالات، مسئولان پرسپولیس به جای جذب چند بازیکن مشهور برای برطرف کردن نقاط ضعف فصل گذشته به سراغ بازیکنانی رفتند که نه تنها محبوبیتی بین هواداران ندارند بلکه از بازیکنانی هستند که هواداران دل خوشی از انها ندارند. ( اگر از لفظ منفور فاکتور بگیریم!).

فرشاد احمدزاده و حسین کنعانی زادگان دو بازیکنی هستند که با درخواست ایرج عرب به این تیم اضافه شدند. احمدزاده که دو فصل پیش و در زمان محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات پرسپولیس را رها کرد و به تیم دوازدهم لیگ لهستان رفت، با مصاحبه های نه چندان مناسب هواداران را مورد لطف خود قرار داد و حالا بدون داشتن حتی یک پیشنهاد مناسب به پرسپولیس بازگشت.

حسین کنعانی زادگان نیز شرایط بدتری از احمدزاده داشت؛ او که بازیکن پرسپولیس بود به طور قرضی برای خدمت سربازی به ملوان رفت اما در بازگشت به استقلال تهران منتقل شد و علیه پرسپولیس نیز مصاحبه کرد! او حالا بار دیگر به پرسپولیس آمده تا پیراهن قرمز را بر تن کند؛ اتفاقات عجیبی که توسط ایرج عرب در حال رخ دادن است؛ بازگشت بازیکنانی بی کیفیت و البته نه چندان محبوب (!) به ارتش سرخ است.