گل‌محمدی: از اول هم با الدحیل بازی داشتیم نه بن‌عطیه!

    سرمربی پرسپولیس گفت: ما قبل از بازی قبلی فقط فیلم مسابقات التعاون را دیده بودیم، اما وقتی یک بار با آن‌ها مصاف دادیم شناخت خوبی پیدا کردیم. می‌دانستیم چگونه باید با این حریف بازی کنیم.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت :این بچه‌ها در زمین مبارزه می‌کنند و یک دقیقه هم پا پس نمی‌کشند. این تلاش و جنگندگی واقعاً ستودنی است. بازیکنانم مثل ساعت، منظم و دقیق کار کردند و مرتکب اشتباه بزرگی نشدند. آن‌ها چه در فاز تهاجمی و چه در حمله بر اساس تاکتیک تیمی کار کرده و اجازه بازی منظم هم به حریف ندادند.

    الدحیل زخمی است و کار ما سخت

    وی افزود: تمام تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بهترین‌های کشور خود هستند. الشارجه هم در امارات تیم شاخصی است و بازی خوبی برابر الدحیل انجام داد. الشارجه نشان داد تیم جنگنده‌ای است.ما از اول هم با الدحیل بازی داشتیم نه بن‌عطیه! البته این بازیکن مدافع شاخصی است، اما الدحیل بازیکنان خوب زیادی دارد که می‌توانند جای خالی او را پر کنند. ما برابر تیم الدحیل بازی سختی پیش رو داریم، چون این تیم زخمی است. بازی قبلی خودش را باخته و می‌خواهد برای صعود به مرحله بعد با تمام قدرت برابر ما بازی کند. البته ما هم بازیکنان باغیرتی داریم که در هر بازی برای برد و شاد کردن دل هواداران پرسپولیس از جان مایه می‌گذارند و تا سوت پایان بازی می‌دوند.

    بیشتر بخوانید :
    یحیی گل محمدی:صعودمان هنوز قطعی نشده است
    ترابی و گل محمدی در قطر با هم به گفت و گو پرداختند
    نصرتی: گل محمدی به عنوان بازیکن و مربی، لیگ قهرمانان را می شناسد

    انتهای پیام/