یحیی گل محمدی:صعودمان هنوز قطعی نشده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی در برابر التعاون عربستان گفت: این پیروزی با ارزش بود اما برای صعود ما از گروه کافی نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه  به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار با التعاون گفت: به همه هواداران باید تبریک بگویم.این برد را به آنها تقدیم می کنیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: ضمن اینکه به بازیکنانم که با حان و دل و با غیرتشان بازی کردند تبریک می گویم و از آنها تشکر می کنم. در مجموع بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم در فاز دفاعی فضایی به حریف ندهیم.

می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم

گل محمدی یادآور شد: در فاز هجومی هم خیلی خوب ظاهر شدیم. ضد حمله های خوبی زدیم و می تواسنیم گل های بیشتری هم بزنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره راه صعود این تیم به مرحله بعدی تصریح کرد: از این سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم اما هنوز صعودمان قطعی نیست و باید روی بازی های بعدی تمرکز کنیم.

تورنمنت فشرده است و باید برخی بازیکنان استراحت کنند

وی درباره غیبت احمد نوراللهی در ترکیب اصلی پرسپولیس گفت: بازی ها فشرده است. چون تورنمنت سختی است با توجه نزدیکی بازیها تصمیم گرفتیم به بازیکنان استراحت بیشتری بدهیم.

گل محمدی راجع به غیبت مهدی بن عطیه در ترکیب الدحیل مقابل پرسپولیس به دلیل اخراج در بازی جمعه شب تیمش افزود: شکی در توانایی های این بازیکن نیست ولی ما تمرکزمان روی تیم الدحیل است. آنها مهره های خیلی خوبی دارند. به یک فرد که غایب است فکر نمی‌کنیم و به کلیت مسابقه توجه داریم.

بیشتر بخوانید:
دروازه بان سابق استقلال یحیی گل محمدی را شکست داد
تذکر جدی یحیی گل محمدی به پرسپولیسی ها
یحیی گل محمدی : برخی نمی خواستند پرسپولیس موفق باشد/داور روی پرسپولیس فشار آورد
یحیی گل محمدی در سیرجان چطور پرسپولیس را احیا کرد؟
پیروانی : یحیی گل محمدی فرزند پرسپولیس است

انتهای پیام/