یحیی گل محمدی : برخی نمی خواستند پرسپولیس موفق باشد/داور روی پرسپولیس فشار آورد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از شکست برابر استقلال گفت: داور روی بازیکنان ما فشار آورد و برخی نمی خواستند پرسپولیس قهرمان بشود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شکست مقابل ساتقلال در نیمه نهایی جام حذفی گفت:داور در برخی صحنه ها می توانست به استقلالی ها کارت زرد بدهد اما این کار را نکرد و حس کردیم تیم حریف نسبت به داور مصونیت دارد.

وی ادامه داد:این اتفاقات در شان فوتبال و مردم ایران نیست تحت فشار عصبی بودیم. این فشار را هم داور روی ما آورد. در نیمه اول خوب بازی نکردیم و گل خوردیم، اما در نیمه دوم جریان به سود پرسپولیس شد و توانستیم ضمن سرعت دادن به بازی، ارسال‌های خوبی داشته باشیم و به گل برسیم.

وی افزود: ما توانایی پیروزی در وقت قانونی را داشتیم اما گل در وقت اضافه و زمانی به ثمر رسید که دفاع ما تمرکز نداشت و در وقت اضافه هم بازی متعادل بود اما پنالتی شرایط خودش را دارد.

گل محمدی گفت: به همه افرادی که دوست نداشتنتد پرسپولیس برنده شود، تبریک می‌گویم. نمی‌دانم آن‌ها شب چگونه می‌خواهند سر خود را روی بالشت بگذارند و بخوابند. یکی از آن‌ها دوست عزیزمان است که در نشست خبری حاضر است و شب بازی، این همه حاشیه برای تیم ما می‌خواهد به وجود بیاورد. واقعا برای این فرد و تمام افرادی که تصمیم گرفتند داوری به این شکل باشد و استقلال را قهرمان کنند، متأسف هستم.

وی در مورد تعویض های این بازی گفت: تعویض های ما خوب بود اما مصدومیت نادری شرایط را خراب کرد و دوباره نظم تیمی بهم ریخت به همین دلیل مجبور شدیم وحید امیری را به دفاع چپ بیاوریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا مهدی ترابی در بین پنالتی‌زن‌های پرسپولیس نبود، گفت: قرار بود ترابی اولین پنالتی ما را بزند، اما احمد نورالهی درخواست کرد اولین پنالتی‌زن باشد. وی در تمرین هم خوب و محکم پنالتی می‌زند.

انتهای پیام/