گل آرا: با این کادر فنی تمایلی به حضور در تیم ملی بوکس ندارم


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فروتن گل آرا که سابقه سال ها حضور در تیم ملی بوکس ایران را دارد در خصوص دوری از تیم ملی اظهار کرد: هم اکنون تمریناتم را با قدرت ادامه می دهم و از ورزش حرفه ای فاصله نگرفته ام.
وی که از سوی کادر فنی ابتدا برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا انتخاب شد و چند روز بعد با تصمیمی عجیب از فهرست نفرات اعزامی خط خورد، ادامه داد: واقعا بعد از این اتفاق که در روحیه ام تاثیر بسیار بدی داشت، دیگر انگیزه ای برایم باقی نمانده است. آنقدر در این خصوص توضیح داده ام که دیگر همه از آن اطلاع دارند.
این بوکسور که در بازی های آسیایی اینچئون و چند دوره مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته است، گفت: تجربه نشان داده است که تصمیمات در تیم ایران به یکباره اتخاذ می شود.
وی به صراحت اعلام کرد که با کادر فنی تیم ملی ایران امکان همکاری برایش وجود ندارد، چراکه نمی خواهد شاهد تصمیمات عجیب و سلیقه ای باشد.
بوکسور سبک وزن ایران در پاسخ به این سوال که نمی خواهد در مسابقات قهرمانی آسیا خود را آماده کند، گفت: اصلا انگیزه ای برای این مهم ندارم، چراکه برخوردها با ورزشکاران یکسان نیست.
گل آرا در خصوص رفتار متناقض کادرفنی تیم ملی ایران با بوکسورها و کسانی که آنها را «نورچشمی» هایی نامید که همواره با شکست روبه رو می شوند، اظهار داشت: این برخوردهای سلیقه ای در این چند سال وجود داشته است و همین امر انگیزه بسیاری از بوکسورها را از بین برد.
وی گفت: دیگر نمی خواهم بازگردم و با تمامی این ناراحتی ها برای تیم ملی آروزی موفقیت دارم.

منبع: ایرنا