گل محمدی: پرسپولیسی ها از جان و دل مایه می گذارند/تیم از لحاظ روحی روانی آماده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان عملکرد بی‌نظیری داشتند و خوشحالم که هواداران هم از عملکرد بازیکنان تیم راضی بودند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: می‌خواهم این خبر خوش را به هواداران‌مان بدهم که تیم ما به لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار خوبی دارد. کسانی که ما را در پایان فصل ترک کردند، برای پرسپولیس خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند. تحت هر شرایطی، دعای خیر همه هواداران و ما همیشه پشت‌سرشان است. ان‌شا‌ءا… در سایر مراحل زندگی‌شان هم موفق و سربلند باشند. با دعای خیر هواداران و انگیزه‌ای که به ما دادند، توانستیم بازی‌ها را ببریم و این موضوع غیرقابل کتمان است. البته که اینجا، در دوحه هم دعای خیر هواداران را پشت‌سرمان حس می‌کنیم و با اتکا به این انرژی موفقیت‌های اخیر را به دست آوردیم.

پرسپولیسی ها از جان و دل مایه می گذارند

وی ادامه داد: این موضوع را می‌دانیم که امشب بازی راحتی برای ما نیست و دشواری و سختی‌های خاص خودش را دارد ولی می‌خواهم این خبر خوش را به هواداران‌مان بدهم که تیم ما به لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار خوبی دارد. البته فشردگی مسابقات، فشار زیادی را روی بازیکنان وارد آورده و بازیکنانم از لحاظ بدنی، شرایط سختی را سپری می‌کنند، اما آن‌ها با تمام وجودشان تمرین و بازی می‌کنند و این موضوع همه پرسپولیسی‌ها را امیدوار می‌کند. بازیکنانم در دو بازی گذشته از جان و دل مایه گذاشتند و از تک تک‌شان تشکر می‌کنم. هم بازیکنان قدیمی و هم بازیکنان جدید توانستند نمره قبولی بگیرند و در ادامه راه برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم. آن‌ها با وجود تمام سختی‌ها، عملکرد بی‌نظیری داشتند و خوشحالم که هواداران هم از عملکرد بازیکنان تیم راضی بودند. این اتحاد می‌تواند پرسپولیس را به خواسته‌هایش برساند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
درخشان: پرسپولیس از نبود بن عطیه استفاده کند/ لک و سرلک زود در تیم جا افتادند
علی علیپور برای سفر به پرتغال منتظر ویزای خانواده است
مهاجم پرسپولیس با استخوان شکسته، اصرار به بازی مقابل الدحیل دارد!
جایگزین ستاره الدحیل مقابل پرسپولیس مشخص شد
پرسپولیس در چه صورتی صعود می کند؟
پخش زنده بازی تیم های پرسپولیس تهران و الدحیل قطر امروز دوشنبه ۳۱ شهریور
بازیکن جدید پرسپولیس بازی با الدحیل را از دست داد
گزارش تمرین پرسپولیس در دوحه| تمرین اختصاصی گلر ها زیر نظر فنایی
مهاجم الدحیل: با پیروزی مقابل پرسپولیس راه صعود هموار می شود
وکیل بیرانوند: رفتار باشگاه پرسپولیس با او غیر اخلاقی است
پرسپولیس – الدحیل / صعود پرسپولیس چگونه انجام می شود