گواردیولا:این مسابقه یک امتحان بزرگ برای ما خواهد بود/پیش بازی چلسی – منچسترسیتی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، چلسی امشب در حالی در خانه خود به مصاف منچسترسیتی می رود که از سه بازی اخیر خود در لیگ دو شکست تجربه کرده و آخرینش شکست 2-1 در برابر ولورهمپتون بوده است؛ چنین نتایجی حاکی از مشکلاتی در تیم مائوریتزیو ساری است که باید حل و فصل شود. ساری پس از باخت روز چهارشنبه به ولورهمپتون ضمن اظهار نگرانی گفت:

“به خوبی می دانم که دیر یا زود با مشکلاتی مواجه خواهیم شد. برای تغییر شیوه بازی خود باید نگرش و ذهنیت مان را تغییر دهیم؛ 25 نفر باید ذهنیت خود را تغییر دهند و این کار دشواری است. ما در دو بازی قبلی تا دقایق 55-60 خوب بازی کردیم ، اما در نیم ساعت پایانی مثل یک تیم عمل نکردیم. 11 شیوه گوناگون در زمین اعمال می شد و این یک معضل اساسی است.”

در سوی دیگر گواردیولا نیز در اظهاراتی گفت: “این مسابقه یک امتحان بزرگ برای ما خواهد بود. واکنش آنها پس از دو شکست چه خواهد بود؟ من تصور می کنم آنها بسیار متعهدانه بازی خواهند کرد. ما بارها در ورزشگاه استمفورد بریج بازی کرده ایم و تنها یک بار در آنجا به پیروزی دست یافته ایم، در فصل گذشته. ما معمولا در آنجا می بازیم. آنها تیم خوبی هستند.”

چلسی به خوبی می داند که در صورت باخت به منچسترسیتی 13 امتیاز از  صدرنشین لیگ عقب خواهد افتاد.

سیتی در این فصل هیچ شکستی نداشته و در هر مسابقه به طور متوسط 3 گل زده و اکنون به دنبال آن است که برای اولین بار پس  از سال 1955 رکورد بردهای پیاپی در ورزشگاه استمفورد بریج  را به ثبت برساند. شاگردان پپ گواردیولا از سه بازی اخیر خود هر سه بازی را برده اند.

چلسی در این بازی، بازیکن مصدوم یا محروم ندارد و راس بارکلی که از ناحیه قوزک پا مصدوم شده بود امشب به میدان باز خواهد گشت. اما در تیم گواردیولا آگوئرو امشب سومین بازی متوالی خود را به دلیل کشیدگی عضله از دست خواهد داد. مندی ، براوو و دی بروین نیز غایبان دیگر این میدان هستند و حضور زینچنکو همچنان مورد تردید است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

چلسی: آریزابالاگا، رودریگز، دیوید لوئیس، آزپیلیکوئتا، آلونسو، جورجینیو، کانته، کواچیچ، پدرو، هازارد و ژیرو

منچسترسیتی: ادرسون، لوپارته، استونز، واکر، دلف، فرناندینیو، دیوید سیلوا، برناردو سیلوا، سانه، استرلینگ و خسوس

مترجم: نسرین صحیحی

منبع : گاردین