گواردیولا:روزی بد داشتیم/به خاطر 2 اشتباه باختیم

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، شب گذشته نه فقط منچستریونایتد یک بر صفر مغلوب نیوکاسل یونایتد شد بلکه منچسترسیتی،‌ همشهری دیگر نیز 2 بر صفر برابر ولورهامپتون تسلیم شد. این باخت بد باعث شد پپ گواردیولا در کنفرانس خبری ابراز ناراحتی کند.

او گفت:روز بدی داشتیم. گاهی اوقات از این اتفاقات رخ می دهد. تعجب می‌کنم. چون بازی را کاملا خوب و محکم آغازکردیم اما ناگهان به خاطر دو توپ از دست رفته، همه چیز از کنترل ما خارج شد و بازنده شدیم. این اتفاق ما را تا حدی عصبی کرد.

مربی چهار سال گذشته آبی‌های آسمانی افزود:دنبال توجیه نیستم اما هنوز بازی‌های زیادی هست که باید انجام دهیم. باید اعتراف کنیم که مقابل تیم خوبی باختیم. آنها فیزیکی و محکم بودند و خیلی سریع در حمله شرکت می‌کردند.

وی که اکنون تیمش 16 امتیازی است و در رده دوم قراردارد، در مورد فاصله هشت امتیازی با لیورپول در صدر جدول نیز عنوان کرد: بین ما فاصله امتیازی زیادی به وجود آمده است. لیورپولی‌ها به دلایل متعددی امتیاز از دست ندادند. البته بهتر این است که در مورد این چیزها،‌ اکنون فکر نکنیم، بلکه بنشینم و فکر کنیم در بازی بعدی چکار کنیم که نتیجه‌ای خوب بگیریم.

در این مصاف آدام ترائوره در دقایق 80 و 4+90 برای ولورهامپتون گلزنی کرد.

منبع: فارس