گواردیولا آبی‌اناری‌ها را امیدوار کرد

سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد که در یک حالت می‌تواند با جدایی برناردو سیلوا موافقت کند و آن زمانی است که خود این بازیکن به جدایی علاقه داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، برناردو سیلوا مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. ژاوی بعد از بازی دوستانه برابر منچسترسیتی بار دیگر اعتراف کرد که به سبک بازی این هافبک پرتغالی علاقه زیادی دارد.

اما برناردو سیلوا با منچستر سیتی تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد و از طرف دیگر هم رقم فروش او بالاست تا جایی که پاری سن ژرمن برای جذب این بازیکن پیشنهاد ۷۰ میلیون یورویی داده اما ظاهرا منچسترسیتی برای فروش این هافبک بازی‌ساز ۸۰ میلیون یورو می‌خواهد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی بعد از بازی دوستانه برابر بارسلونا اعلام کرد که به سیلوا علاقه زیادی دارد و با جدایی او مخالف است اما چنانچه خود این بازیکن بخواهد برود مشکلی نخواهد داشت.

گواردیولا گفت: برناردو سیلوا بازیکن ماست و دوست داریم که به حضورش در تیم ادامه دهد چرا که بازیکنی محوری و کلیدی است. من پیش از این هم گفته ام که نمی خواهم باعث ناراحتی هیچ بازیکنی شوم.

او ادامه داد: سیلوا بازیکنی در سطح فنی بسیار بالاست. من دوست ندارم که او از تیم جدا شود. او بدون شک چه از نظر فنی و چه شخصی و اخلاقی از بهترین‌های سیتی است. سیلوا در بسیاری از بازی های تیم بهترین بازیکن بوده و طبیعی است که دوست نداشته باشم که جدا شود با این حال اگر خود او دوست داشته باشد که برود و پیشنهاد خوبی به دست ما برسد تلاش خواهیم کرد تا جایگزینی مناسب برای او پیدا کنیم البته باید بگویم که در این زمان کوتاه تا پایان فصل نقل و انتقالات، پیدا کردن جایگزین سیلوا اصلا آسان نیست.

گواردیولا در پایان صحبت های خود اظهار نظری داشت که آبی اناری ها را امیدوار کرد. او گفت که برناردو سیلوا علاقه زیادی به بارسلونا دارد.

این اظهار نظر گواردیولا باعث می شود که ژاوی و هواداران بارسلونا امیدوار به حضور برناردو سیلوا در تیم خود باشند. ژاوی هم بعد از بازی با صراحت اعلام کرد که علاقه زیادی به سبک بازی برناردو سیلوا دارد و دوست دارد این هافبک پرتغالی را در تیم خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

موافقت باشگاه بارسلونا با جدایی اوبامیانگ
پایان عصر بازیکن سالاری در بارسلونا/ژاوی به دنبال ایجاد بارسایی بدون گاوهای مقدس
نتیجه و خلاصه بازی رئال سوسیداد ۱ – بارسلونا ۴ + فیلم 

انتهای پیام/