گواردیولا: با وجود باخت، به تیمم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با وجود باخت از لیورپول به شاگردانش می‌بالد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، شب گذشته در ادامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس،‌منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته مقابل لیورپول 3 بر یک در ورزشگاه آنفیلد شکست خورد.

پپ گواردیولا بعد از ناکامی تیمش اظهار داشت:صمیمانه به لیورپولی‌ها بابت برد تبریک می‌گویم.آنها 3 گل زدند و ما صاحب یک گل شدیم اما با این وجود به تیمم افتخار می‌کنم.

وی ادامه ادامه داد:تیم‌های بسیار کمی می‌توانند به اینجا بیایند و آنگونه که ما بازی کردیم،‌فوتبال بازی کنند.

مربی اسپانیایی 3 سال اخیر سیتیزن‌ها افزود:به حد باورنکردنی خوب شروع کردیم و شجاعت خود را نشان دادیم.حریف،‌قهرمان اروپا بود و این را هم اضافه کنم که اینجا،‌ سخت‌ترین ورزشگاه فوتبال دنیاست.آنها فقط 2 موقعیت داشتند که همان را تبدیل به گل کردند.تحت این شرایط کارکردن برای تغییر نتیجه بسیار سخت می‌شود.با این وجود نهایت تلاش خود را کردیم.به نظرم ما هرچند شکست خوردیم اما شاهد یکی از بهترین نمایش‌های منچسترسیتی بودیم.

وی در مورد گل نخست لیورپول که اعتقاد داشت هند بازیکن لیورپول رخ داده،‌ نیز عنوان کرد:این را بهتر است از مایک ریلی،‌داور بازی و دستیارانش بپرسید.

در این مسابقه فابینیو 6، محمد صلاح 13 و سادیو مانه 51 برای لیورپول گل زدند.تک گل تیم پپ را هم برناردو سیلوا در دقیقه 78 به ثمررساند.