گواردیولا همچنان سرسخت پس از اولین شکست

سرمربی منچستر سیتی پس از آن که تیمش در این فصل اولین شکست خود را تجربه کرد می گوید نگران از دست دادن صدرنشینی نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیشب تیم چلسی با گل های انگولو کانته و داوید لوئیز به روند شکست ناپذیر سیتی پایان داد و به دنبال این شکست، تیم گواردیولا صدرنشینی را به لیورپول واگذار کرد؛ اما گواردیولا همچنان با اعتماد به نفس  مدعی شد که قرار نیست تیمش همه مسابقات فصل را ببرد. او در کنفرانس خبری پس از مسابقه گفت:

“ما به اینجا نیامده ایم تا ثابت کنیم شکست ناپذیریم؛ آمده ایم تا قهرمان شویم. قصد ما این است که یک امتیاز از رقیبانمان بیشتر کسب کنیم. فعلا لیورپول بهتر از ماست. الان ماه دسامبر است. اگر از من بپرسید که لیورپول می تواند قهرمان لیگ برتر شود می گویم بله. اگر درباره امکان قهرمان شدن آرسنال، تاتنهام یا چلسی هم بپرسید باز هم می گویم بله. هیچ ورزشی در دنیا وجود ندارد که در آن فقط یک تیم قهرمان یا یک بازیکن باشد. مهم چگونه باختن است. ما آن گونه که میخواستیم بازی کردیم و حالا به رقیبمان تبریک می گوییم.”

گرچه مالکیت توپ از آن منچسترسیتی بود اما این تیم نتوانست از این مالکیت بهره مند شود و آن را به پیروزی تبدیل کند.  گواردیولا در این خصوص به شوخی گفت: “من دیروز به ساری زنگ زدم و هر دو تصمیم گرفتیم به یک شیوه بازی کنیم. او سعی می کرد ببرد و من هم سعی می کردم ببرم. اگر او برنده می شد من تبریک می گفتم و اگر من برنده می شدم او تبریک می گفت. ساری استثنایی است و شایسته همه افتخارات است.”

مترجم: نسرین صحیحی

 منبع: beinsports