گوهری: پیشنهاد سایپا برایم ارزشمند بود/ هدفم رسیدن به تیم ملی است

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، احمد گوهری، دروازه بان فصل گذشته پارس جم روز گذشته با قراردادی دو ساله نارنجی‌پوش شد و امیدوار است در حضور دوباره خود در باشگاه سایپا بتواند عملکردی درخشان به جا بگذارد.
گوهری در خصوص این بازگشت گفت: سایپا باشگاه بزرگ و حرفه ای است و خیلی خوشحالم این اعتماد دوباره به من شد تا کاندیدای حراست از دروازه سایپا در فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشم.
وی در مورد دلیل انتخاب سایپا گفت: دوست داشتم به تیمی بروم که به روند رشدم ادامه دهم. سایپا تیم بزرگی است و همیشه  علاقه زیادی به آن داشتم. یک تیم بی‌حاشیه که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران  و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بعد از صحبتی که با  آقای صادقی داشتم تصمیم گرفتم این تیم را انتخاب کنم.
دروازه بان جدید سایپا در ادامه عنوان کرد: از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم ولی پیشنهاد سایپا برایم ارزشمند بود چرا که سابقه حضور در این باشگاه را داشته ام  و فکر می‌کنم در سایپا بیشتر دیده می‌شوم. هدفم این است که یکی دو سال در این تیم بازی کنم و بعد فضای بزرگتری برای خودم شکل دهد. هدفم رسیدن به تیم ملی است. 
وی در ادامه گفت:  ابراهیم صادقی  توجه زیادی به بازیکنان جوان دارد و این موضوع را در سالی که ایشان کاپیتان تیم بودند بارها شاهد بوده ام و من هم انگیزه دارم تا با اثبات خودم در تمرینات به ایشان در ترکیب اصلی قرار بگیرم و به دنبال آن به حضور در تیم ملی برسم.
گوهری در پایان ضمن قدردانی از زحمات مربیان سابق خود در پارس جنوبی، گفت: جا دارد از زحماتی که آقایان تارتار، حسین آقای اینانلو و رضایی در پارس جم  برایم کشیدند تشکر کنم و باید در اینجا از  مردم عزیز شهرستان جم بابت همه خوبی هایشان تشکر کنم چرا که هیچ وقت احساس دوری از خانه نداشتم. من در پارس جم رشد کردم و جدایی از آنها برایم سخت بود ولی این تیم مشکلاتی داشت و باید برای رسیدن به هدفم تصمیم جدیدی می گرفتم.

منبع: فارس