گیتی پسند قهرمان نیم فصل اول شد

هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با قهرمانی گیتی پسند در نیم فصل اول به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۷ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد و تیم‌های مدعی قهرمانی توانستند برابر رقبای خود به پیروزی دست پیدا کنند. در اولین بازی مهم امروز ۲ تیم چیپس کامل مشهد و گیتی پسند اصفهان در سالن کارگران قاسم آباد مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند موفق شدند حریف خود را با نتیجه پر گل ۱۱ بر یک شکست دهند. گیتی پسند با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و در صدر جدول جای گرفت.

در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های سن ایچ ساوه و راگای تهران در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان این مسابقه تیم راگای تهران موفق شد در دیداری نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ برابر حریف ساوجی خود به برتری دست پیدا کند. تیم فوتسال سن ایچ ساوه با این شکست ۲۷ امتیازی باقی ماند و در رده سوم جای دارد.

آخرین بازی حساس امروز بین تیم‌های شهروند ساری و مس سونگون در سالن بدون تماشاگر شهید سید رسول حسینی ساری برگزار شد که در پایان تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر صفر برابر نماینده ساری به پیروزی دست پیدا کند. مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی که در بازی امروز به دست آورد، ۳۲ امتیازی شد و در رده دوم قرار دارد.

مجتمع فردوس قم ۶ – فرش آرای مشهد یک

شهروند ساری صفر – مس سونگون ۴

مقاومت البرز یک – فولاد زرند ایرانیان ۳

زندی بتن کلاردشت ۳ ملی حفاری اهواز ۲

سپاهان اصفهان ۲ – کراپ الوند قزوین ۲

سن ایچ ساوه ۲ – راگای تهران ۳

چیپس مشهد یک – گیتی پسند اصفهان11

بیشتر بخوانید :
نتایج و خلاصه بازیهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال امروز
نتایج و خلاصه بازیهای نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال
نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان

انتهای پیام/