یار همیشگی مسی به اینتر میامی می پیوندد

احتمال می رود لوئیز سوارس به تیم فوتبال اینتر میامی بپیوندد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ لوئیس سوارس تصمیم گرفت تا پایان فصل، یعنی ماه دسامبر، در برزیل بماند، به شرطی که پایان قراردادش با گرمیو که قرار بود در انتهای سال ۲۰۲۴ به پایان برسد را جلوتر بیاورد. به این معنی که او می‌تواند یک سال زودتر از زمان برنامه‌ریزی شده باشگاهش را ترک کند و آزادانه به باشگاه دیگری بپیوندد.

گرمیو با این درخواست موافقت کرده است، به این معنی که اگر این مهاجم باتجربه با اینترمیامی قرارداد ببندد تا به دوستش لیونل مسی بپیوندد، باشگاه برزیلی هیچ مبلغی برای انتقال او دریافت نخواهد کرد. سوارس در ژانویه ۲۰۲۳ به گرمیو پیوست و این درخواست خودش بود که قراردادی دو فصلی امضا کند. اما پس از اینکه شانس پیوستن به مسی در MLS به دست آمد، نظرش را تغییر داد و خواست که زودتر از زمان برنامه‌ریزی شده برود.

قرارداد سوارس برای گرمیو اهمیت زیادی داشت، زیرا منجر به افزایش قابل توجهی در تعداد اعضای باشگاه شد و از رکورد تاریخی قبلی آنها پیشی گرفت و اکنون بیش از ۱۱۳۰۰۰ عضو دارد. سوارس علیرغم اینکه با برخی مشکلات آمادگی جسمانی روبرو بود، با زدن ۱۶ گل و ۹ پاس گل در ۳۲ بازی، یک لیدر مهم برای تیم و یکی از بهترین گلزنان لیگ بوده است. به همین دلیل آنها نمی‌خواستند او را در تابستان امسال از دست بدهند، اما او پس از فصل ۲۰۲۳ اجازه خروج پیدا می‌کند.