یحیی به تاکتیک دلخواه خود رسید / نیمکت‌نشینی ستاره مغضوب کالدرون!

شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برتری یک سه بر یک مقابل شهرخودرو و البته تایید نتیجه سه بر صفر مقابل سپاهان، با 47 امتیاز گام بلندی برای قهرمانی در این فصل برداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم پرسپولیس توانست با تغییرات تاکتیکی یحیی گل محمدی به روند رو به رشد خود ادامه دهد و با حساب سه بر یک از سد شهرخودرو عبور کند. نکته جالب اما نیمکت نشینی دوباره ی علیرضا بیرانوند در این مسابقه بود که با نیمکت نشینی در دیدار با سپاهان، برای دومین هفته متوالی در دوران حضور یحیی است که مسابقه را از روی نیمکت آغاز می کند.

پیش از این رادوشویچ با شش کلین شیت رکورددار بسته نگه داشتن یک دروازه بان ذخیره در لیگ برتر را در اختیار داشت که شب گذشته برای اولین بار دروازه ش را باز شده دید اما هفتمین دیدار با حضور او سه امتیاز به سرخ ها رسید. دیگر تغییری که یحیی در ترکیبش انجام داد حضور ثابت بشار رسن در ترکیب بود که باعث شده بود وحید امیری در کنار علی علیپور در خط حمله قرار بگیرد و با دادن یک گل و یک پاس گل نمره قابل قبولی کسب کند همچنین بشار رسن نیز با زدن یک گلف برای دومین هفته متوالی در امر گلزنی موفق ظاهر شد.

نیمکت نشینی اوساگونا در این مسابقه زنگ خطری برای بازیکن نیجریه ای بود که اگر خودش را نشان دهد شاید برای مدت طولانی باید با حضور ثابت در زمین خداحافظی کند. یحیی به حرف کالدرون مبنی بر نیمکت نشینی بیرو رسید و حالا تیمش با نمایش دلپذیر سه امتیاز حساس با شهرخودرو را نیز دشت کرد.

اگر پرسپولیس بتواند از 27 امتیاز باقی مانده فقط 13 امتیاز بگیرد برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر ایران خواهد شد.