یوسف کرمی: کسب سهمیه المپیک برای تکواندو سخت است

دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان سابق تکواندوی جهان گفت: اگر بچه‌های ما به منچستر می‌رفتند حاج‌موسایی در وزن ۵۸ کیلوگرم سهمیه می‌گرفت اما با توجه به صادرنشدن روادید سفر کنسل شد. کار سخت است اما امیدوارم در قهرمانی آسیا سهمیه بگیرند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  یوسف کرمی در حاشیه مراسم سده المپیک که امروز (سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، درباره حضورش در پاکستان گفت: دو سالی است که در پاکستان مشغول مربیگری‌ام و اتفاقات خوبی افتاده است چون ورزشکارانش قبلا در حد بین‌المللی مدال نداشتند اما اکنون برنز قهرمانی آسیا را کسب کردند و در چند تورنمنت معتبر آسیایی مدال گرفتند. تمام تلاشمان این است که در انتخابی المپیک سهمیه بگیریم.

او درباره شرایط تکواندو ایران برای کسب سهمیه المپیک گفت: سخت شده است. اگر بچه‌های ما به منچستر می‌رفتند حاج‌موسایی در وزن ۵۸ کیلوگرم سهمیه می‌گرفت اما با توجه به صادرنشدن روادید سفر کنسل شد. کار سخت است اما امیدوارم در قهرمانی آسیا سهمیه بگیرند. برای ایران سهمیه‌گرفتن مهم نیست بلکه امیدوارم بتوانیم مدال المپیک بگیریم. چند دوره است که نتوانسته‌ایم این اتفاق را رقم بزنیم.

او درباره برگزاری مراسم سده المپیک گفت: قلبا از این اتفاق خیلی خوشحالم و از اینکه اینجا هستم حس خوبی دارم. نشان می‌دهد مسئولان به فکر کسانی که برای کشور مدال گرفته‌اند، هستند.

انتهای پیام/