یوونتوس 3-0 فروزینونه؛ در اوج با رونالدو و دیبالا

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هفته بیست و چهارم سری آ با انجام یک بازی در شب گذشته (جمعه) آغاز شد. یوونتوس با درخشش رونالدو و دیبالا، مشکلی برای پیروزی در این بازی خانگی نداشت.

مشخصات بازی

زمان: ساعت 23:00 جمعه 26 بهمن 97 (15 فوریه 2019)

محل برگزاری: ورزشگاه آلیانز

داور: آنتیونیو جیوا

گزارش بازی

یوونتوس با اولین موقعیت خود به گل رسید. دقیقه 6 رونالدو با یک پاس بغل پشت محوطه جریمه دیبالا را صاحب توپ کرد. دیبالا نیز با یک شوت تماشایی توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

دومین موقعیت جدی میزبان نیز به گل تبدیل شد. کرنر ارسالی با ضربه سر مانژوکیچ همراه شد. دروازه‌بان توپ را دفع کرد تا مقابل دروازه خالی بونوچی و خدیرا فرصت گلزنی داشته باشند. بونوچی در این صحنه موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

با این دو گل خیال یوونتوس تا حد زیادی از پیروزی راحت شد. بازیکنان فروزینونه نیز بارها اقدام به شوت‌زنی به سمت دروازه شزنی کردند اما هیچ یک از این ضربات تهدید جدی بر روی دروازه یوونتوس نبود.

میزبان تا پایان کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت. دقیقه 63 رونالدو موفق به گلزنی شد تا بازی خوبش را تکمیل کرده باشد.

حمله یووه‌ای از سمت راست با پاس کات‌بک مانژوکیچ برای رونالدو همراه شد. رونالدو نیز با یک بغل پای محکم و سرضرب نوزدهمین گل خود در رقابت‌های این فصل سری آ را به ثبت رساند. شادی‌های بعد از گل ترکیبی رونالدو و دیبالا نیز از دید عکاسان دور نماند.

یوونتوس با برتری 3-0 در این بازی خانگی اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود، یعنی ناپولی را موقتا به عدد 14 افزایش داد.

یوونتوس در بازی بعدی خود، چهارشنبه یکم اسفند میهمان اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

ترکیب و آمار دو تیم

دیگر بازی‌های سری آ

هفته بیست و دوم لیگ ایتالیا امروز (شنبه) با انجام دو بازی پیگیری می‌شود.

ساعت 20:30 | کالیاری – پارما
ساعت 23:00 | آتالانتا – میلان