یوونتوس1میلان0؛رونالدو قطعه گمشده پازل بانوی پیر در فینال های حساس

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،یوونتوس در حالی در مقابل میلان به پیروز رسید که رونالدو با تک گلی که به ثمر رساند در عین ادامه دادن روند خارق العادش در فینال ها توانست اولین جام خود را با یوونتوس از زمان انتقال به این تیم در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی به دست آورد.

یوونتوس در نیمه اول حاکم بازی بود ؛کاستا و کانسلو موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند ، متوئیدی با اینکه موفق به گلزنی شد اما به علت قرارگیری در موقعیت آفساید،گل از طرف داور مسابقه پذیرفته نشد و ضربه قیچی رونالدو با فاصله کمی از تیر بالای دروازه به بیرون هدایت شد.اما در طرف مقابل میلان هم دست و پا بسته نبود و می توانست توپ را از خط دروازه بانوی پیرعبور دهد اما شوت چالهان اوغلو با سیو دو مرحله ای شزنی راهی به سمت دروازه پیدا نکرد و در کنار شوت پاتریک کوترونه که در آغاز نیمه دوم به تیر برخورد کرد، قرار گرفت.

اما این شماره هفت پرتغالی بانوی پیر بود که پاس زیبای پیانیچ را با جایگیری صحیح تبدیل به گل کرد و علیرغم اعتراض روسونری ها به آفساید بودن،گل پذیرفته شد.

دقایقی بعد دیبالا بعد از چند یک و دو با بلیز متوئیدی دروازه میلان را باز کرد و در فکر گل زیبای خود بود که با پرچم داور که به نشانه آفساید بالا رفت تصوراتش فرو ریخت.

میلان هنوز هم برای تساوی تلاش می کرد اما با اخراج فرانک کسیه در دقیقه 74 کمی از روحیه جنگندگی شان کم شد.در آخر میلانی ها باز هم به تصمیم داور معترض بودند و این اعتراض به دلیل خطای امره جان به روی کنتی بود که داور به نشانه ادامه بازی دست خود را بالا آورد و از گرفتن پنالتی سرباز زد.

با سوت پایان بازی یوونتوس باز هم قهرمان سوپرکاپ شد و این اتفاق به طور مداوم از سال 2015 در حال رخ دادن برای آنهاست  اما عملکرد آنها با رونالدو در این فینال نوید حضوری قدرتمندانه را در فینال های بعدی می دهد.

مترجم : علیرضا الیاسی

منبع : وب سایت گاردین