یک باشگاه کره‌ای به دنبال تبریزی


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مرتضی تبریزی که با هزار امید و آرزو در ابتدای فصل از ذوب‌آهن به استقلال منتقل شد نتوانست به ستاره‌ای تاثیرگذار در این تیمتبدیل شود و این روزها شایعاتی درباره اینکه احتمال دارد سرمربی آلمانی آبی‌پوشان قید همکاری با او را بزند شنیده می‌شود. این در حالی است که با خبر شدیم تبریزی ازطریق مدیر برنامه‌هایش یک پیشنهاد جالب توجه مالی از باشگاهی در کره جنوبی دریافتکرده و احتمال لژیونر شدنش وجود دارد.

به گزارش لحظه،‌ تبریزی که یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در سال‌های اخیر بوده به لطف درخشش خود در ترکیب ذوب‌اهن راهی استقلال شد اما نتوانست کار بزرگی در این تیم انجام دهد و تنها یک گل برای این تیم به ثمر رساند و در بسیاری از بازی‌ها هم نیمکت نشین بود.

افت فنی و روحی تبریزی البته شرایطی را به وجودآورد، استقلالی‌ها که به فکر تقویت فنی تیم خود در تعطیلات نیم فصل هستند، نیم نگاهی هم به فروش تبریزی داشته باشند وبه قول معروف با کارت او بازی کنند.

از آنجایی که یک مهاجم آفریقایی شناخته شده و کارنامه دار مد نظر شفر برای حضور در استقلال قرار دارد،‌ برای تامین مبلغ قرارداد او این امکان وجود دارد که تبریزی که در ابتدای فصل با قراردادی سنگین آبی پوش شد در لیست فروش قرار بگیرد.

گفته می‌شود این بازیکن پیشنهادی هم از یکی از باشگاه‌های کره جنوبی دارد و اگر مذاکرات به شکلی جدی تر پیش برود و شفر هم مواوفقت کند امکان دارد که تبریزی راهی کی لیگ شود.

البته با حضور بازیکنان جدید کار این بازیکنبرای قرار گرفتن در ترکیب ثابت  با توجه به نیمکت نشینی‌های اخیرش سخت‌تر خواهد شد و همین مساله شاید عامل مهمی برای تراسنفر تبریزی به کره جنوبی باشد. منتهی استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم نیاز به داشتن یک تیم قدرتمند دارد و شاید به خاطر لیگ قهرمانان آسیا هم که شده شفر تصمیم بگیرد که مرتضی تبریزی را نگه دارد.

با این حال فعلا باید منتظر ماند و دید پیشنهاد قابل توجه تبریزی از کره جنوبی با چه سرنوشتی رو به رو خواهد شد.