شاگردان گواردیولا به صدرنشینی ادامه می دهند؟ پیش بازی منچسترسیتی – واتفورد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه، در ادامه رقابت های لیگ برتر واتفورد امشب در ورزشگاه ویکاریج رود میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

قهرمانان لیگ برتر در مجموع با 38 امتیاز و اختلاف دو امتیاز در صدر جدول بالای لیورپول قرار دارند، در حالی که واتفورد تیم دهم جدول است و 20 امتیاز دارد.

سیتی امشب در مقابل تیمی به میدان می رود که در چهار بازی آخر خود حتی یک پیروزی هم نداشته و تنها یک امتیاز کسب کرده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، ضمن ابراز خشنودی از حضور وی ای آر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان گفت: “باشگاه واتفورد از نوعی ثبات برخوردار است؛ همان طرح، همان ایده ها و همان سرمربی. امیدوارم اوضاع برای خاوی گراسیا به خوبی پیش برود و تا مدت طولانی آنجا بماند.”

واتفورد در باخت 2-0 به لستر در روز شنبه مقصر بود زیرا فرصت های بسیاری را از دست داد. تیم خاوی گراسیا در صورت برد می توانست به رتبه ششم صعود کند.

خاوی گراسیا ترس از رویارویی با منچسترسیتی را انکار کرده و گفته او و یارانش قصد دارند اولین تیمی باشند که در این فصل از لیگ برتر منچسترسیتی را شکست می دهند.

سیتی همچنان در حال ارزیابی وضعیت آگوئرو که دچار ناراحتی عضلانی شده برای حضور در این بازی است. آگوئرو تا کنون در 5 دیدار در مقابل واتفورد 10 گل به ثمر رسانده است.

حضور الکساندر زینچنکو که در آخر هفته دچار خونریزی بینی شد نیز در حال بررسی است. کِوین دِی بروین، بنجامین مندی و کلودیو براوو نیز همچنان مصدوم هستند و حضور در این بازی برای آنها امکان پذیر نیست.

تام کلورلی هافبک واتفورد پس از گذشت حدود یک سال دوری از رقابت ها به دلیل مشکلات زانو و پاشنه، امشب اولین حضور خود را در این میدان تجربه خواهد کرد اما اتین کاپو که در بازی با لستر کارت قرمز دریافت کرد در ترکیب واتفورد نخواهد بود.

 

دو تیم 26 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سیتی در 15 بازی از جمله 8 بازی آخر پیروز میدان بوده است آخرین دیدار این دو تیم به ژانویه باز می گردد که در آن آبی ها 3-1 حریف را شکست دادند.

 

ترکیب احتمالی دو تیم:

واتفورد: فاستر، فمنیا، ماریاپا، کچکارت، هولباس، هوگز، دوکوره، چالوبا، پریرا، دلوفئو و دینی

منچسترسیتی: ادرسون، واکر، استونز، لاپورته، دلف، دیوید سیلوا، فرنلندینیو، گندوغان، استرلینگ، خسوس و ماهرز

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای نیوز